Магістерські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 660
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдміністративно-правове регулювання діяльності територіальних громад в Україні(2023-12) МАКОГОНЧУК ВадимРукопис. В процесі дослідження визначено поняття адміністративно-правового регулювання діяльності територіальних громад в Україні, під яким розуміється взаємоузгоджена система форм, методів, норм і принципів, що стосуються публічного адміністрування представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядування і об’єднань громадян в частині упорядкування, розвитку та захисту суспільних відносин у сферах вирішення питань місцевого значення та надання адміністративних послуг з метою побудови та ефективного функціонування спроможних територіальних громад. З’ясовано, що до основних структурних елементів механізму адміністративно-правового регулювання діяльності територіальних громад в Україні, слід відносити: а) адміністративно-правові норми, що визначають правовий статус суб’єктів публічного адміністрування територіальних громад; б) адміністративно-правові відносини, що складаються у процесі здійснення виконавчо-розпорядчої діяльності суб’єктами публічного адміністрування територіальних громад; в) акти реалізації адміністративно-правових норм. З’ясовано, що процес створення міжнародних стандартів в регулюванні діяльності територіальних громад триває і носить динамічний характер. Приєднання України до цих процесів, сприйняття, визнання і реалізація нею міжнародних стандартів місцевої демократії, безсумнівно, буде позитивно впливати на становлення і зміцнення територіальних громад, формування і розширення їх законодавчої бази. Ключові слова: адміністративно-правове регулювання, виконавчо-розпорядча діяльність, органи місцевого самоврядування, територіальна громада, діяльність представницьких та виконавчих органів територіальних громад, публічне адміністрування. SUMMARY Makogonchuk V. V. Administrative and legal regulation of the activity of territorial communities in Ukraine. - Manuscript. In the process of research, the concept of administrative and legal regulation of the activities of territorial communities in Ukraine is defined, which is understood as a mutually agreed system of forms, methods, norms and principles relating to the public administration of representative and executive bodies of local self-government and associations of citizens in terms of regulation, development and protection public relations in the spheres of solving issues of local importance and providing administrative services for the purpose of building and effective functioning of capable territorial communities. It was found that the main structural elements of the mechanism of administrative and legal regulation of the activities of territorial communities in Ukraine should include: a) administrative and legal norms that determine the legal status of subjects of public administration of territorial communities; b) administrative and legal relations formed in the process of implementation of executive and administrative activities by subjects of public administration of territorial communities; c) acts of implementation of administrative and legal norms. It was found that the process of creating international standards in regulating the activities of territorial communities continues and is dynamic in nature. The joining of Ukraine to these processes, its acceptance, recognition and implementation of international standards of local democracy will undoubtedly have a positive effect on the formation and strengthening of territorial communities, the formation and expansion of their legislative base. Keywords: administrative and legal regulation, executive and administrative activity, local self-government bodies, territorial community, activity of representative and executive bodies of territorial communities, public administration.
- ДокументАктивізація інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час(2023-12) Дубно Олег МихайловичДубно О.М. – Активізація інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. Магістерська робота присвячена аналізу проблемних аспектів активізації інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. У першмоу розділі роботи автором проведено теоретичний аналіз економічного змісту понять «інвестиції» та «інвестування». Також окрему увагу приділено систематизації зарубіжного досвіду активізації інвестування. Поряд з цим, у другому розділі роботи автором здійснено аналіз аналіз основних тенденцій інвестування в Україні, виявлено основні проблеми та перешкоди інвестування в умовах війни. Також визначено організаційно-правові аспекти інвестування в Україні. Третій розділ містить пропозиції автора щодо обгрунтування напрямів активізації інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. Зокрема, обгрунтовано інструменти активізації інвестування потреб воєнного та повоєнного відновлення економіки України. А також наведено висновки та пропозиції щодо адаптації в Україні досвіду Боснії та Герцеговини у відновленні економіки у воєнний та післявоєнний час. Ключові слова: інвестиції, інвестування, відновлення, війна, воєнний стан, активізація. 3 SUMMARY Dubno O.M. - Activation of investment in the restoration of the economy of Ukraine in war and post-war times. Master's thesis for obtaining a master's degree in the specialty 281 Public management and administration. The master's thesis is devoted to the analysis of problematic aspects of the activation of investment in the recovery of the economy of Ukraine in the war and post-war times. In the first chapter of the work, the author conducted a theoretical analysis of the economic meaning of the concepts "investment" and "investment". Special attention is also paid to the systematization of foreign experience of investment activation. Along with this, in the second chapter of the work, the author carried out an analysis of the main trends of investing in Ukraine, identified the main problems and obstacles of investing in war conditions. The organizational and legal aspects of investing in Ukraine are also defined. The third section contains the author's proposals for substantiating directions for the activation of investment in the recovery of Ukraine's economy in war and post-war times. In particular, the instruments for the activation of investments for the needs of war and post-war recovery of the economy of Ukraine are substantiated. Conclusions and suggestions are also given regarding the adaptation in Ukraine of the experience of Bosnia and Herzegovina in the reconstruction of the economy in the war and post-war times. Key words: investment, investment, recovery, war, martial law, activation.
- ДокументАНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ(2022-12) Івашко Андрій ВолодимировичУ роботі визначено суть антикризового управління персоналом в діяльності державного органу; проведена оцінка діючої практики антикризового управління персоналом у Головному управлінні статистики у Хмельницькій області; запропоновано шляхи удосконалення функціональної діяльності служби управління персоналом в умовах прояву кризових ситуацій. Ключові слова: антикризове управління, кризові сутуації, служба управління персоналом, персонал державного органу влади, управління персоналом.
- ДокументАутсорсинг персоналу закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Ізяславська міська багатопрофільна лікарня»).(2022-12-16) Кущук Світлана АнатоліївнаАНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 073 Менеджмент Галузь знань 07 Управління та адміністрування Спеціалізація Організація і управління охороною здоров’я. Робота на 70 сторінок , 3 додатки що містять відомості про фінансування, касові видатки, кадрове забезпечення підприємства в кваліфікаційному та віковому розрізі. 5 таблиці , калькуляції розрахунків на ціну медичний послуг. Кваліфікаційна робота містить результати власних досліджень. Використання ідей, результатів і текстів інших авторів з посиланнями на відповідні джерела. В роботі надано загальну характеристику теоретико-методологічних засад аутсорсингу, зокрема медичного персоналу. Визначено особливості застосування. Розглянуто основні переваги та недоліки впровадження аутсорсингових послуг в Україні, особливості правового регулювання послуг. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про необхідність законодавчого врегулювання питання аутсорсингу в Україні, зокрема в медичній галузі. Ключеві слова : аутсорсинг, аутсорсингові компанії , кваліфіковані працівники, правовий аутсорсинг, медичний аутсорсинг.ANNOTATION Master's thesis for obtaining a master's degree in a specialty 073 Management Branch of knowledge 07 Management and administration Specialization Organization and management of health care. Work on 70 pages, 3 appendices containing information on financing, cash expenses, personnel support of the enterprise by qualification and age. 5 tables, calculation calculations for the price of medical services. The qualification work contains the results of own research. Use of ideas, results and texts of other authors with references to relevant sources. The work provides a general description of the theoretical and methodological principles of outsourcing, in particular of medical personnel. Specifics of application are defined. The main advantages and disadvantages of the introduction of outsourcing services in Ukraine, the peculiarities of the legal regulation of services are considered. Based on the results of the research, a conclusion was made about the need for legislative regulation of the issue of outsourcing in Ukraine, in particular in the medical field. Keywords: outsourcing, outsourcing companies, qualified employees, legal outsourcing, medical outsourcing
- ДокументБренд-менеджмент закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Міська стоматологічна поліклініка «Івано-Франківської міської ради)(2021-12-17) Баб’як Христина МихайлівнаАнотація Баб’як Х. Бренд-менеджмент закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Міська стоматологічна поліклініка Івано-Франківської міської ради»). Квалiфiкацiйна наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. – Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2020. – 64 с. Метою роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо напрямів формування бренд-менеджменту закладу охорони здоров’я. Бренд закладу охорони здоров’я забезпечує підвищення впізнаваності серед аналогічних закладів, посилює відмінності від конкурентних пропозицій, підвищення лояльності споживачів та збільшення обсягу ринку постійних клієнтів, а також збільшення вартості послуги за рахунок позитивних асоціацій, пов'язаних з її якістю та статусністю. Брендменеджмент закладу охорони здоров’я включає в себе роботи з дослідження ринку, позиціонування продукту/послуги, створення імені, неймінг, системи візуальної і вербальної ідентифікації, використання ідентифікаційних і комунікаційних носіїв, що відбивають і транслюють ідею бренду. Розглянуто особливості формування бренд-менеджменту закладу охорони здоров’я на прикладі КНП «Міська стоматологічна поліклініка Івано-Франківської міської ради». Встановлено, ключову роль у формуванню бренду закладу відіграє бренд лікаря. Тому у роботі запропонована модель брендування закладу охорону здоров’я з перенесенням акценту на формування бренду колективу, що складається з індивідуальних брендів лікарів. Розглянуто інструменти та методи просування бренду закладу охорони здоров’я в Інтернет, що забезпечать формування іміджу клініки та ідентичності бренду, підтримання його індивідуальності; розширять спектр3 можливостей для завоювання підтримки та довіри пацієнтів; підтримку лояльності цільової аудиторії за рахунок взаємодії. Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, брендинг, бренд закладу, бренд лікаря. Summary Babiak H. Brand management of a health care institution (on the materials of KNP "City Dental Clinic Ivano-Frankivsk City Council "). Qualification scientific work on the rights of the manuscript. Master's degree in 073 Management. - Khmelnytsky University of Management and Law named after Leonid Yuzkov, Khmelnytsky, 2020. - 64 p. The aim of the work is to substantiate the theoretical foundations and develop practical recommendations for the formation of brand management of health care institutions. The brand of the health care institution provides recognition among similar institutions, strengthens differences from competitive offers, increases consumer loyalty and the market size of regular customers, as well as increases the cost of the service through positive associations related to its quality and status. Healthcare brand management includes market research, product / service positioning, name creation, naming, visual and verbal identification systems, and the use of identification and communication media that reflect and convey the brand idea. The tools and methods of promoting the brand of the health care institution on the Internet, which will ensure the formation of the image of the clinic and the identity of the brand, maintaining its individuality; expand the range of opportunities to gain the support and trust of patients; maintaining the loyalty of the target audience through interaction. Key words: brand, brand management, branding, institution brand, doctor brand.
- ДокументБюджетне планування в умовах ринкової економіки (на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади)(2023-02-08) Гучинський Назарій ПавловичАНОТАЦІЯ Гучинський Н. П. Бюджетне планування в умовах ринкової економіки (на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади)».Квалiфiкацiйнанаукoвапpаця на пpавахpукoпиcу. Магicтеpcькаpoбoта на здoбуттяocвiтньoгocтупенямагicтpа за cпецiальнicтю 072 Фінанси, банківська справа та страхування. Хмельницький унiвеpcитетупpавлiння та пpаваiменiЛеoнiдаЮзькoва, Хмельницький, 2023. 78 с. В магістерській роботі на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади досліджено бюджетне планування в умовах ринкової економіки. Розкрито сутність бюджетного планування та доведено його доцільність в умовах ринкової економіки.Охарактеризовано методи бюджетного планування. Показано особливості використання окремих методів бюджетного планування в сучасних умовах ринкової економіки.Узагальнено основні завдання бюджетного планування в умовах ринкової економіки. Проаналізовано сучасний стан використання бюджетного планування у Славутській міській територіальній громаді. Охарактеризовано стан бюджетного планування бюджету за доходами у Славутській міській територіальній громаді. Проведено аналіз видатків місцевого бюджету. Визначено основні напрями використання видатків місцевого бюджету. Охарактеризовано процедурні питання бюджетного планування видатків місцевого бюджету. Наголошено на необхідності реалізації принципу поєднання фіскальної достатності та соціально-економічної ефективності. Визначено, що система бюджетного планування потребує подальшого вдосконалення за рахунок розвитку інституційних засад бюджетного процесу. Запропоновано забезпечити у процесі бюджетного планування реалізацію механізму розробки щорічних доповідей головними розпорядниками бюджетних коштів про досягнуті результати. На макрорівні запропоновано провести аналіз неефективних пільг для збільшення надходжень до бюджету. Ключові слова:бюджетне планування, суб'єктибюджетного планування, об'єкти бюджетного планування, ринкова економіка, завдання бюджетного планування, методи бюджетного планування, програмно-цільовий метод.2 ABSTRACT Guchynskyi N. P. Budgetplanningintheconditionsof a marketeconomy (basedonthematerialsofthelocalbudgetoftheSlavutskcityterritorialcommunity)". Qualifyingscientificpaperoncopywriting. Master'sdegreeprogramforobtaininganopenmaster'sdegreeinthespecialty 072 Finance, bankingandinsurance. KhmelnytskyiLeonidYuzkovUniversityofManagementandLaw, Khmelnytskyi, 2023. 78 p. Inthemaster'sthesis, budgetplanningintheconditionsof a marketeconomywasstudiedbasedonthematerialsofthelocalbudgetoftheSlavutskcityterritorialcommunity. Theessenceofbudgetplanningisrevealedanditsexpediencyintheconditionsof a marketeconomyisproven. Themethodsofbudgetplanningarecharacterized. Featuresoftheuseofindividualmethodsofbudgetplanninginmodernconditionsofthemarketeco nomyareshown. Themaintasksofbudgetplanningintheconditionsof a marketeconomyaresummarized. ThecurrentstateoftheuseofbudgetplanningintheSlavutskurbanterritorialcommunityisa nalyzed. ThestateofbudgetplanningofthebudgetbyincomeintheSlavutskcityterritorialcommunityischaracterized. Ananalysisoflocalbudgetexpenditureswascarriedout. Themainareasofuseoflocalbudgetexpenditureshavebeendetermined. Proceduralissuesofbudgetaryplanningoflocalbudgetexpendituresarecharacterized. Theneedtoimplementtheprincipleofcombiningfiscalsufficiencyandsocioeconomicefficiencyisemphasized. Itwasdeterminedthatthebudgetplanningsystemneedsfurtherimprovementduetothedev elopmentoftheinstitutionalfoundationsofthebudgetprocess. Itisproposedtoensuretheimplementationofthemechanismforthedevelopmentofannualreports bythemainmanagersofbudgetfundsontheachievedresultsintheprocessofbudgetplanning. Atthemacrolevel, itisproposedtoconductananalysisofinefficientbenefitstoincreasebudgetrevenues. Keywords:budgetplanning, budgetplanningsubjects, budgetplanningobjects, marketeconomy, budgetplanningtasks, budgetplanningmethods, program-targ
- ДокументБюджетування в управлінні закладом охорони здоров'я (на матеріалах комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради)(2020-12-17) Пославський Юрій МихайловичАктуальність теми дослідження. Сфера охорони здоров’я населення є важливою для суспільного життя, а також внутрішньою функцією і частиною соціальної політики держави сьогодні. Досвід функціонування закладів охорони здоров’я в умовах ринку свідчить, що для забезпечення життєздатності закладів охорони здоров’я на протязі тривалого проміжку часу необхідно впроваджувати нові методи управління, які базуються бюджету ванні як одному з його ефективних інструментів. Відтак, однією з найбільш гострих і невирішених проблем у закладах охорони здоров’я залишається необхідність пошуку дієвої моделі фінансового забезпечення діяльності в контексті ефективного управління. Викладене вище актуалізує дослідження теоретичних засад і практики бюджетування в управлінні закладом охорони здоров’я. У сучасних теоретичних розробках вітчизняні та зарубіжні науковці значну увагу приділяють питанням сутності та проблемам постановки бюджетування в системі планування органызацій, зокрема варто відмітити праці Аньшина В.М., Білик М.Д., Боровкова П.С., Волкова О.М., Гамаюнова В.В., Гольштейна Г.Я., Добровольського Є.Ю., Дугельного О.П, Перевалова Ж.В., Савчук В.П., Самочкина В.М., Хана Д. та ін. В наукових працях цих науковців досліджено економічну сутність та види бюджетів, охарактеризовано роль бюджетування в організації діяльності підприємств, наведено принципи бюджетування, методи та прийоми бюджетного процесу. Проблеми ефективного функціонування, діяльності та фінансового планування галузі охорони здоров’я висвітлювалась у працях таких науковців, як: Й. Бескида, С. Буковинського, О. Василика, О. Величка, В. Дем’янишина, З. Лободіної, В. Опаріна, О. Кириленко, Ю. Пасічника, В. Федосова, С. Юрія та ін Не заперечуючи вагомого внеску вищезгаданих вчених і науковців в дослідженні даної проблематики, зауважимо, що більш глибшого дослідження потребують питання аналізу бюджетування в системі управління закладу охорони здоров’я в умовах необхідності забезпечення фінансовими ресурсами4 для надання медичних послуг населенню. Вищевикладене зумовлює актуальність теми магістерської роботи, формує її мету та основні завдання. Метою роботи виступає наукове обґрунтування теоретичних аспектів бюджетування в управлінні закладом охорони здоров’я та розробка прикладних рекомендацій і заходів щодо його удосконалення. У відповідності до мети були поставлені та послідовно вирішувались такі завдання: - розглянути сутність бюджетування як інструмента управління закладом охорони здоров’я; - дослідити методичні аспекти становлення системи бюджетування в закладах охорони здоров`я; - проаналізувати сучасний стан функціонування КП «Хмельницька міська лікарня» ХМР; - розглянути особливості бюджетування в управлінні КП «Хмельницька міська лікарня» ХМР; - дослідити необхідність оптимізації грошових потоків в процесі бюджетування закладу охорони здоров’я; - обґрунтувати напрямки удосконалення бюджетування в системі управління закладом охорони здоров’я. Об’єктом роботи є процес бюджетування як інструмент управління закладом охорони здоров’я. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти бюджетування в процесі управління закладом охорони здоров’я. Методи дослідження. В основу дослiдження покладено діалектичний підхід, який передбачає виявлення закономірностей, тенденцій і взаємо залежностей явищ і процесів. При вирішенні поставлених задач були використані: методи аналізу і синтезу процесів формування грошових потоків закладу охорони здоров’я; системний підхід до вирішення питання сутності бюджетування; статистичні методи; наочне подання результатів дослідження у вигляді таблиць, графіків, схем, рисунків.5 Теоретико-інформаційну базу роботи складають закони України, нормативно-правові акти, які визначають і регулюють діяльність закладів охорони здоров’я, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, наукові та практичні дослідження у фахових економічних виданнях і матеріали науковопрактичних конференцій з даної проблематики, матеріали періодичних видань, статистичні дані та фінансова звітність КП «Хмельницька міська лікарня ХМР». Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження мають як теоретичне, так і практичне значення. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані в управлінському процесі КП «Хмельницька міська лікарня ХМР» для оцінки ефективності бюджетування, а також при вдосконаленні діючої практики планування грошових потоків. Апробація результатів дослідження. Окремі положення та отриманні результати магістерської роботи були оприлюднені на ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції, присвяченій 100-річчю заснування Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава) 8 грудня 2020 р. []. Структура роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, шести підрозділів, висновків і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 57 сторінок. Робота містить список використаних джерел із 65 позицій. Необхідно відмітити, що єдності думок щодо понятійного апарату бюджетування, теоретичних основ та методичних рекомендацій щодо постановки бюджетування на підприємстві не існує.
- ДокументБізнес-планування в системі диверсифікації видів діяльності підприємства (на матеріалах ПП «Агроновація»).(2023-02-07) Майдан Віола ІгорівнаАнотація Майдан В.І. Бізнес-планування в системі диверсифікації видів діяльності підприємства (на матеріалах ПП «Агроновація») – Квалiфiкацiйна наукова пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здобуття освітнього ступеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. Хмельницький університет управлiння та права iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2023. 84 с. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретико-методичних положень бізнес-планування та представленню практичних рекомендацій щодо розробки та обґрунтування бізнес-плану диверсифікації діяльності сільськогосподарського підприємства. Практичні аспекти ефективності диверсифікації видів діяльності підприємства на основі бізнес-планування розглянуто на матеріалах ПП «Агроновація». Досліджено необхідність бізнес-планування та його роль в обґрунтуванні розширення видів діяльності підприємства. Представлено методичні підходи до оцінки ефективності диверсифікації видів діяльності підприємства на основі бізнес-планування. Виділено параметри забезпечення диверсифікації діяльності сільськогосподарського підприємства: за результатами оцінки конкурентних позицій за видами діяльності запропоновано стратегію стабілізації; сформовано напрямок диверсифікації – вертикальну диверсифікацію, яка ґрунтується на зрощуванні сільськогосподарської діяльності з промисловою переробкою; виділено пріоритети цілі диверсифікації діяльності підприємства залежно від рівня інвестицій. Розроблено бізнес-план диверсифікації діяльності та представлено оцінку економічної ефективності фінансування проекту з глибокої переробки тваринницьких відходів через чисту дисконтовану вартість, що дозволило зробити економічно обґрунтований вибір стратегії диверсифікації сільськогосподарського підприємства. Ключові слова: бізнес-планування, диверсифікація діяльності, підприємство, проект, бізнес-план.2 Abstract Maidan V.I. Business planning in the system of diversification of the enterprise's activities (on the materials of PE «Agronopatsia») – Qualifying scientific work based on the manuscript. Magisterial work on obtaining a master's degree on the specialty 073 Management. Leonid Yuzkov Khmelnytskyi University of Management and Law. Khmelnytskyi, 2023. 84 p. The master's thesis is devoted to research of theoretical and methodological provisions of business planning and the presentation of practical recommendations for the development and justification of a business plan for the diversification of the activity of an agricultural enterprise. Practical aspects of the effectiveness of diversification of enterprise activities on the basis of business planning are considered in the materials of the PE «Agronovation». The need for business planning and its role in justifying the expansion of the company's activities have been studied. Methodical approaches are presented to assess the effectiveness of diversification of enterprise activities based on business planning. The parameters of ensuring the diversification of the activity of the agricultural enterprise are highlighted: based on the results of the assessment of competitive positions by types of activities, a stabilization strategy was proposed; the direction of diversification was formed - vertical diversification, which is based on the merging of agricultural activities with industrial processing; the priorities of the goal of diversification of the company's activities are highlighted depending on the level of investments. A business plan for the diversification of activities was developed and an assessment of the economic efficiency of project financing based on the net discounted value was presented. The presented methodology made it possible to economically substantiate the choice of the diversification strategy of the agricultural enterprise. Keywords: business planning, diversification of activities, enterprise, project, business plan
- ДокументВдосконалення механізмів регулювання цифрового ринку праці(2023-12) Парамей Валерій МихайловичУ магістерській роботі досліджено механізми регулювання цифрового ринку праці в умовах нової економіки, на основі отриманих результатів, розроблено практичні рекомендації щодо їх удосконалення. У теоретичному розділі розкрито загальну сутність цифровізації та поняття Цифрового ринку праці, визначено передумови його виникнення, основні елементи цифровізації ринку праці, критерії зарахування до цифрової зайнятості, охарактеризовано основні форми цифрової праці У другому практичному розділі проведено дослідження механізму державного регулювання цифрового ринку праці, а саме проведено аналіз розвитку українського ринку праці в умовах цифрової економіки та визначено особливості державного регулювання Цифрового ринку праці в Україні. У третьому розділі визначено стратегічні перспективи розвитку Цифрового ринку праці та напрями удосконалення механізмів його державного регулювання в Україні. Ключові слова: ринок праці, цифровізація, цифровізації ринку праці, цифровий ринок праці, оцифрування процесу праці, інформаційні технології, цифрова зайнятість, аутсорсинг, фріланс, краудворкінг, інноваційна зайнятість, цифровий працівник, цифрові платформи.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ВЛАДИ ТА БІЗНЕСУ У РОЗРОБЦІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ(2021-12) Кузьмак Дмитро СтепановичКузьмак Д.С. Взаємодія влади та бізнесу у розробці та реалізації цільових програм. – рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова. – Хмельницький, 2021. В результаті магістерського дослідження автором виконано поставлені завдання та зроблено такі висновки. Взаємодія – це процес співробітництва влади та бізнесу, заснований на здійсненні певних дій кожного з суб'єктів у напрямку іншого, і задовольняючий принцип балансу інтересів взаємодіючих сторін. В Україні склалася корпоративістська модель, яка ґрунтується на партнерстві. На підставі систематизації теоретичних засад взаємодії влади та бізнесу представлені основні моделі та напрямки взаємодії влади та бізнесу при розробці та реалізації цільових програм з урахуванням інтересів взаємодіючих сторін. Під цільовою програмою у роботі розуміється система заходів, спрямована на вирішення певних цілей і завдань у конкретні терміни встановленим ресурсним забезпеченням для досягнення виконавцями програми намічених показників з урахуванням пріоритетів соціально економічного розвитку, що передбачає баланс інтересів усіх зацікавлених у її реалізації сторін. Виявлено відсутність єдиного формату цільової програми, що створює складності в процесі аналізу та погодження цільової програми заінтересованими органами державної влади та, як наслідок, неефективне використання бюджетних коштів. У рамках реалізації цільових програм виникають проблеми із відсутністю ефективної системи моніторингу та контролю за результатами реалізації цільових програм та ін. Взаємодія влади та бізнесу у рамках реалізації цільових програм здійснюється за двома напрямками: виконання комерційними організаціями державних контрактів та залучення коштів інвесторів до реалізації цільових програм як позабюджетні джерела. У роботі запропоновано методичні та практичні рекомендації щодо вдосконалення порядку розробки та реалізації цільових програм. Запропоновано алгоритм взаємодії органів влади та корпорацій розвитку територій, за допомогою якого буде досягнуто стандартизації відносин «влада-бізнес-суспільство» та координації співробітництва органів влади та регіональних інститутів розвитку при розробленні та реалізації цільових програм. Це створить сприятливі умови для розвитку підприємництва, підвищить залученість бізнесу до масштабних проектів із соціально економічного розвитку країни та збільшить ефективність реалізації цільових програм. Annotation Kuzmak D.S. Interaction of government and business in the development and implementation of targeted programs. - manuscript. Master's thesis for a master's degree in Specialty 281 Public Management and Administration. – Leonid Yuzkov Khmelnytsky University of Management and Law. – Khmelnitsky, 2021. As a result of the master's research the author fulfilled the set tasks and made the following conclusions. Interaction is a process of cooperation between government and business, based on the implementation of certain actions of each of the subjects in the direction of the other, and satisfying the principle of balancing the interests of interacting parties. Ukraine has developed a corporatist model based on partnership. On the basis of systematization of theoretical bases of interaction of the power and business the basic models and directions of interaction of the power and business at development and realization of target programs taking into account interests of interacting parties are presented. The target program in the work means a system of measures aimed at solving certain goals and objectives in a specific time with the established resources to achieve the targets of the program targets, taking into account the priorities of socio-economic development, which balances the interests of all stakeholders. The lack of a single format of the target program was revealed, which creates difficulties in the process of analysis and approval of the target program by the interested public authorities and, as a result, inefficient use of budget funds. Within the framework of the implementation of target programs, there are problems with the lack of an effective system of monitoring and control over the results of the implementation of target programs, etc. The interaction between government and business in the implementation of targeted programs is carried out in two directions: the implementation of commercial contracts by commercial organizations and attracting investors to implement targeted programs as extra-budgetary sources. The paper offers methodological and practical recommendations for improving the development and implementation of targeted programs. An algorithm of interaction between authorities and corporations of territorial development is proposed, which will achieve standardization of relations "government-business society" and coordination of cooperation between government and regional development institutions in the development and implementation of targeted programs. This will create favorable conditions for business development, increase business involvement in large-scale projects for socio-economic development of the country and increase the effectiveness of targeted programs.
- ДокументВзаємодія держави та інститутів громадянського суспільства: зарубіжний та вітчизняний досвід(2021-12) Монастирський Володимир МиколайовичМонастирський В.М. Взаємодія держави та інститутів громадянського суспільства: зарубіжний та вітчизняний досвід. – Рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова. – Хмельницький, 2021. У магістерській роботі проведено аналіз розвитку ідей громадянського суспільства, взаємодії держави та громадян починаючи з часів Античності з урахуванням впливу процесів глобалізації на етнополітичні взаємини та національну самоідентифікацію. При проведенні аналізу теоретичних підходів до цієї проблематики на Європейському континенті видно, яким чином змінювалася роль громадянської активності та ініціативності в державі залежно від історико-політичних та соціально-економічних умов конкретного періоду. Особливе значення приділяється культурі громадянської активності, оскільки у країнах, де історично сформувалися громадянська культура та культура громадянської самоорганізації, існують механізми взаємовідносини між державними та цивільними інститутами, громадяни виявляють ініціативу та відчувають соціальну потребу об'єднуватися у існуючих НУО чи створювати нові; третій сектор робить значний внесок у захист права і свободи людини, у вдосконалення законодавства та розвитку правової культури суспільства. Хоча серед вчених немає єдиного розуміння визначення та сутнісного наповнення громадянського суспільства, необхідним є факт наявності сильних інститутів громадянської самоорганізації для розвитку демократичних традицій, репрезентації суспільних настроїв, захисту громадянських свобод та формування громадянської ідентичності. Особливої актуальності інститути громадянського суспільства набувають у сучасних умовах, оскільки глобалізація, міграційні процеси та велика кількість 3 біженців призвели до збільшення етноконфесійного складу та культурної різноманітності багатьох країн світу. Третій сектор є дієвим механізмом для захисту прав і свобод корінних народів, етнічних меншин та біженців, а також мирного регулювання етнополітичних конфліктів та розвитку міжкультурного діалогу. Встановлено, що розвиток громадянського суспільства в Україні утруднюється через низку причин, ключовими з яких є недовіра до влади, до поліції та ЗМІ, поширеність корупції, слабкий середній клас і великий розрив між багатими та бідними, а також висока кількість громадян, які проживають за межею бідності. Хоча в країні існують активно діючі громадські організації, їхня діяльність недостатньо висвітлюється у ЗМІ, їм не вистачає фінансування. Але при цьому в суспільстві існує високий потенціал розвитку сильних інститутів громадянського суспільства. Annotation Monastyrskyi V.M. Interaction of the state and civil society institutions: foreign and domestic experience. - Manuscript. Master's thesis for a master's degree in Specialty 281 Public Management and Administration. – Leonid Yuzkov Khmelnytsky University of Management and Law. – Khmelnitsky, 2021. The master's thesis analyzes the development of civil society ideas, the interaction of state and citizens since antiquity, taking into account the impact of globalization on ethno-political relations and national self-identification. An analysis of theoretical approaches to this issue on the European continent shows how the role of civic activity and initiative in the country has changed depending on the historical, political and socio-economic conditions of a particular period. Particular attention is paid to the culture of civic activism, because in countries where historically formed civic culture and the culture of civic self-organization, there are mechanisms of relationship between state and civil institutions, citizens 4 show initiative and social need to unite in existing NGOs or create new ones; the third sector makes a significant contribution to the protection of human rights and freedoms, to the improvement of legislation and the development of the legal culture of society. Although scholars do not have a common understanding of the definition and essence of civil society, it is necessary to have strong institutions of civic self organization for the development of democratic traditions, representation of public sentiment, protection of civil liberties and civic identity. Civil society institutions are becoming especially relevant in modern conditions, as globalization, migration processes and a large number of refugees have led to an increase in ethno confessional composition and cultural diversity of many countries. The third sector is an effective mechanism for protecting the rights and freedoms of indigenous peoples, ethnic minorities and refugees, as well as for the peaceful settlement of ethno-political conflicts and the development of intercultural dialogue. It has been found that the development of civil society in Ukraine is hampered by a number of reasons, including distrust of the government, the police and the media, corruption, a weak middle class and a large gap between rich and poor, and high numbers of people living abroad. poverty. Although there are active public organizations in the country, their activities are insufficiently covered in the media, and they lack funding. However, there is a high potential in society for the development of strong civil society institutions.
- ДокументВзаємодія Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції(2020-12) Волинець Ігор ДмитровичВолинець Ігор Дмитрович. Взаємодія Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції. Магістерська робота присвячена розробці механізму взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції. Метою роботи є розвиток теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо удосконалення механізмів взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції Проаналізовано практичні аспекти організації оперативно-службової діяльності підрозділів охорони державного кордону, які виконують функції зі здійснення прикордонного контролю в контексті забезпечення національної безпеки. Механізм взаємодії ДПСУ з органами державної влади та місцевого самоврядування являє собою єдиний комплексний регулятор, спрямований на забезпечення прикордонної безпеки, збереження цілісності і недоторканості державного кордону України, дотримання прикордонного режиму, запобігання контрабанді, незаконній міграції, транснаціональній злочинності шляхом налагодження координації діяльності та встановлення чіткої взаємодії між прикордонним відомством та інституціями публічної влади. Відзначено,що досліджуваний механізм включає в себе організацію взаємодії та сам процес цієї взаємодії, які передбачають виділення двох його базових елементів, таких як «організація взаємодії» та «реалізація взаємодії». З метою удосконалення процесу координації діяльності ДПСУ, органів державної влади та місцевого самоврядування, на основі досвіду європейських країн щодо забезпечення координації діяльності національних прикордонних служб країн-членів ЄС, запропоновано створити у структурі ДПСУ Центр координації та взаємодії у сфері безпеки державного кордону, який зможе акумулювати усі інформаційні потоки та оптимізувати діяльність пов’язану з координацією та синхронізацією дій органів публічного управління орієнтованих на формування прикордонної безпеки. Результати досліджень, подані в роботі, дозволяють більш системно підходити до процесу організації взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади при здійсненні заходів, пов’язаних із забезпеченням охорони державного кордону.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ВЛАДИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ(2021-02) Білик Катерина АндріївнаЕфективна взаємодія органів державної влади з громадськістю є одним із найважливіших напрямів розвитку України як правової, демократичної і соціальної держави. Її значення важко переоцінити, оскільки завдяки їй ми зможемо досягти більшої ефективності публічного управління, утвердження принципів відкритості та прозорості в діяльності державних органів, підвищення рівня довіри до влади. Останнім часом відбувалося посилення співпраці органів державної влади з громадськістю. Це пояснюється піднесенням громадянської активності та подоланням проблем, які стали причинами Революції Гідності 2013–2014 рр.: позбавлення громадян будь-якого впливу в суспільно-політичному житті держави, безпідставна заборона мирних протестів, застосування незаконних дій можновладцями стосовно громадян. Однак, у березні 2020 року на території України розпочалося поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), що стало серйозним випробуванням для кожного з нас. Спалах COVID-19 значно відобразився не тільки в економічній, фінансовій, соціальній та інших сферах, а й у сфері публічного управління та адміністрування. У зв’язку із цим, у діяльності органів державної влади простежувалися ознаки неготовності до ефективної й результативної співпраці з громадськістю в нових умовах, які були викликані поширенням COVID-19. Актуальність теми обумовлено тим, що на сьогоднішній день існує потреба вдосконалення у сфері взаємодії органів влади з громадськістю, оскільки обидва суб’єкти є відповідальними один перед одним та змушені працювати в нових умовах, і це стає мотивацією у пошуку нових форм, інструментів та методів співпраці. І тому реформування органів публічного управління є одним із головних завдань у досягненні європейських стандартів стосовно розвитку нашої держави, оскільки, як відмічає О. Висоцька низька їх якість є основним гальмом в економічному і соціальному розвитку країни та причиною її відставання у світовій конкуренції . Варто додати і те, що тема взаємодії органів влади з громадськістю є актуальною для таких галузей знань, як: управління та адміністрування, математика та статистика, інформаційні технології та право. Отримані результати дослідження можуть бути використанні при вивченні різних навчальних дисциплін. Зокрема, «Публічна політика», «Стратегічне управління», «Управління регіональним розвитком» тощо. Цим пояснюється вибір теми.
- ДокументВзаємодія органів судової влади та інститутів громадянського суспільства(2022-12) ІВЧУК ВікторіяІвчук В. П. Взаємодія органів судової влади та інститутів громадянського суспільства. – Рукопис. У магістерській роботі запропоновано розв’язання актуального наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні й розробленні практичних рекомендацій щодо взаємодії органів судової влади та інститутів громадянського суспільства. Для цього розкрито зміст поняття громадянське суспільство, як сфери недержавних соціальних інститутів і відносин, невимушеної людської солідарності. Термін громадянське суспільство вживається для позначення того, що всі відносини, що існують у суспільстві і не мають державно-політичного характеру, знаходяться поза сферою регулювання державної політики. Доведено, що принципи взаємодії судової влади та інститутів громадянського суспільства слід об’єднати в трирівневу систему: загальні принципи, які стосуються всіх сфер взаємодії та відображають усі закономірності та процеси; галузеві принципи, що складають основу окремих напрямків діяльності судів та формують внутрішні відносини між суб’єктами такого виду взаємодії та спеціальні принципи, які підкреслюють особливості процесу взаємодії, визначають його методологію, сприяють індивідуалізації взаємодії судової влади та інститутів громадянського суспільства. Встановлено, що громадський контроль за діяльністю судової влади є одним із видів громадського контролю, який здійснюють інститути громадянського суспільства шляхом проведення низки правових та організаційних заходів з метою сприяння ефективному функціонуванню судової влади та неухильному дотриманню положень Конституції та чинного законодавства України. Ключові слова: громадянське суспільство, судова влада, органи судової влади, суд, принципи взаємодії, юстиція, громадянський контроль, інститут громадянського суспільства. 3 SUMMARY Ivchuk V. P. Interaction of judicial authorities and institutions of civil society. - Manuscript. The master's thesis offers a solution to an actual scientific task, which consists in theoretical substantiation and development of practical recommendations regarding the interaction of judicial authorities and civil society institutions. For this, the meaning of the concept of civil society, as a sphere of non-state social institutions and relations, of casual human solidarity, is revealed. The term civil society is used to indicate that all relations that exist in society and do not have a state-political character are outside the scope of state policy regulation. It has been proven that the principles of interaction between the judiciary and civil society institutions should be combined into a three-level system: general principles that apply to all spheres of interaction and reflect all regularities and processes; branch principles that form the basis of certain areas of court activity and form internal relations between the subjects of this type of interaction and special principles that emphasize the peculiarities of the interaction process, determine its methodology, contribute to the individualization of the interaction of the judiciary and institutions of civil society. It has been established that public control over the activities of the judiciary is one of the types of public control, which is carried out by civil society institutions through the implementation of a number of legal and organizational measures aimed at promoting the effective functioning of the judiciary and strict compliance with the provisions of the Constitution and current legislation of Ukraine. Key words: civil society, judicial power, bodies of judicial power, court, principles of interaction, justice, civil control, institution of civil society.
- ДокументВиборча система в незалежній Україні та особливості її вдосконалення(2020-12) Атаманчук Марія МирославівнаАтаманчук Марія Мирославівна. Виборча система в незалежній Україні та особливості її вдосконалення Магістерська робота присвячена дослідженню виборчої системи та визначені особливості її вдосконалення в незалежній Україні. Одним із системотворчих елементів демократичного політичного процесу державного управління є інститут виборів. Вибори як інститут державного управління обумовлені періодом розгалуження варіантів соціальної еволюції, тому що результати виборчої кампанії, багато в чому, визначають шляхи подальшого економічного, соціально-політичного й культурного розвитку суспільства. Участь громадян України у ході проведення виборчої кампанії робить результати виборів легітимними. Разом з тим, у процесі проведення виборчої кампанії відбувається перевірка існуючої політичної влади на легітимність. Легітимність проведення виборів підтверджується під час роботи обраних у депутатів, що працюють в органах влади. Під час проведення виборчих кампаній, різні політичні напрямки та обіцянки мають в більшості віртуальний характер та конкретизуються в межах проектних розробок ціннісно- ідеологічних позицій конкуруючих політиків. На даний час однією з головних функцій виборів як інституту державного управління в сучасній, правовій, соціальній, незалежній та демократичній Україні є функція забезпечення політичної стабільності, тобто даний інститут слугує механізмом для формування більшості інших політичних інститутів та засобом регулювання їх діяльності, найважливішим засобом легітимізації влади та впливу народу на державу.
- ДокументВидатки місцевих бюджетів у забезпеченні соціально-економічного розвитку територій (на прикладі бюджету міста Хмельницького)(2021-02-17) Кухта Юлія ВікторівнаАктуальність теми. В умовах нестабільного економічного середовища видатки місцевих бюджетів у забезпеченні соціально-економічного розвитку територій відіграють важливу роль. Щороку органам місцевої влади необхідно переглядати підхід до управління видатковою частиною бюджету, щоб забезпечити ефективність її виконання й спрямувати кошти на фінансування напрямів, які дозволять задовольнити потреби населення. Проте, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вносить свої корективи у діяльність державних структур, вимагаючи розробки та впровадження нових заходів щодо підвищення ефективності використання видатків місцевих бюджетів. Саме тому, обрана тема є актуальною для проведення подальших досліджень. Метою магістерської роботи є наукове обґрунтування теоретичних і практичних аспектів використаннявидатків місцевих бюджетів та визначення пріоритетних напрямів для їх перерозподілу на забезпечення соціальноекономічного розвиткутериторій. Завдання магістерської роботи. Для досягнення поставленої мети необхідним є вирішення таких завдань: розкрити соціально-економічний зміст та обґрунтувати сутність видатків місцевих бюджетів; вивчити та проаналізувати теоретичні підходи до забезпечення соціальноекономічного розвитку територій; визначити структуру видатків бюджету міста Хмельницького та проаналізувати їхню динаміку; оцінити та встановити рівень ефективності фінансування проєктів на соціально-економічний розвиток територій; встановити основні та визначити пріоритетні напрями фінансування видаткової частини бюджету;4 розробити заходи щодо підвищення ефективності використання видатків місцевого бюджету міста Хмельницького. Об’єктом дослідження є система фінансових відносинміж органами місцевої влади та розпорядниками бюджетних коштів у процесі здійснення власних і делегованих повноважень шляхом виконання видаткової частини бюджету. Предметом дослідження є теоретичні основи та практичні аспекти фінансування видатків місцевих бюджетів для забезпечення соціальноекономічного розвитку територій. Методи дослідження. Методичною основою для обґрунтованості та достовірності дослідження видатків місцевих бюджетів у забезпеченні розвитку територій стали такі загальнонаукові методи: системний підхід - для визначення соціально-економічного змісту видатків; методи порівняльного аналізу та синтезу - для виявлення закономірностей фінансування пріоритетних сфер розвитку; статистичні методи - для оцінки ефективності фінансування проєктівсоціальноекономічного розвитку територій, аналізу динаміки й структури бюджету міста Хмельницького; графічний - для зображення основних тенденцій формування та спрямування видаткової частини бюджету. Практична значущістьполягає у здійсненні вирівнювання фінансування видатків бюджету на реалізацію проєктів громадських ініціатив за географічним розміщенням мікрорайонів та спрямуванні частини видатків місцевого бюджету на соціальне інвестування. Впровадження заходів дозволить підвищити ефективність використання видатків місцевого бюджету та забезпечити рівномірний соціально-економічний розвиток міста Хмельницького. Апробація результатів дослідження. Теоретичні та практичні результати, отримані в процесі дослідження, публікувалися у збірниках на міжнародних та всеукраїнських науково-практичних інтернет-конференціях, а саме:5 IV Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації» (м. Хмельницький, 22 вересня 2019 р.) [51];Ювілейній Міжнародній науковопрактичній інтернет-конференції ФЕМ Інженерного Інституту ЗНУ «Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави» (м. Запоріжжя, 28-29 травня 2020 року) [24]; V Міжнародній науково-практичній Інтернет-конференції «Цифрова трансформація фінансового сектора економіки» (м. Одеса, 9-10 квітня 2020 року) [53]. Структура роботи. Відповідно до мети та завдань дослідження робота складається зі вступу, 3 розділів, 6 підрозділів, висновків, списку використаних джерел із 61 найменування та 3 додатків. Загальний обсяг роботи 71 сторінка
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ (HR –ТЕХНОЛОГІЙ) НА ДЕРЖАВНІЙ СЛУЖБІ(2020-12) Вергун Ольга СергіївнаСьогодення вимагає від держави значних зусиль задля забезпечення демократичного розвитку та досягнення задекларованих високих цілей. Запорукою ефективного державного управління та його адаптації до європейських стандартів є дотримання верховенства права, забезпечення рівності всіх перед законом, повага прав і свобод людини та громадянина, спрощення механізму надання якісних послуг населенню. Ключовим елементом державного управління є державна служба, і від її ефективного функціонування залежить послідовний і сталий розвиток держави. Саме державна служба є важливою єднальною ланкою між державою в особі державних органів і громадянином у реалізації останнім своїх конституційних прав, свобод і законних інтересів. Важливим чинником процесу проходження державної служби в Україні є впровадження передового світового досвіду та використання сучасних технологій управління персоналом. Від професіоналізму державних службовців, прозорості їх дій залежить ступінь задоволення законних інтересів громадян, авторитет держави, сталий розвиток країни та її конкурентоспроможність на міжнародній арені. Ефективне державне управління передбачає здатність країни надавати адміністративні послуги і забезпечувати її економічне зростання і конкурентоспроможність на міжнародній арені. Реформа державної служби значною мірою визначає успіх і інших реформ, результати яких безпосередньо залежать від якості управлінських рішень державних органів. Актуальність теми полягає в застосуванні сучасних технологій управління персоналом в рамках нових підходів до управління , які мають великі переваги , функціонуючим в різних сферах життєдіяльності сучасного суспільства. Ці переваги полягають у раціональному використанні такого обмеженого ресурсу як персонал. Одним із пріоритетних напрямів є реформування системи державного управління шляхом адаптації зарубіжного досвіду управління людськими ресурсами в органах державної влади. Досвід успішних та розвинених країн доводить значну роль професійних кадрів в умовах запровадження змін та нововведень. Саме кваліфікація персоналу органів державного управління та здатність до швидкого опанування знань і формування вмінь значною мірою впливають на проведення та якісні результати реформ.Формування та розвиток високої кваліфікації корпусу державних службовців можливо досягти за умови системної, комплексної і дієвої кадрової політики держави.
- ДокументВнутрішній контроль за збереженням медичної інформації в закладі охорони здоров’я (на матеріалах комунальної установи «Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи» Хмельницької обласної ради)(2021-12-17) Шандига-Глушко Ольга ІванівнаАнотація Шандига-ГлушкоО. Внутрішній контроль за збереженням медичної інформації в закладі охорони здоров’я (на матеріалах комунальної установи «Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи» Хмельницької обласної ради). Квалiфiкацiйна наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. – Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2020. – 71 с. Метою роботи є поглиблення теоретичних і практичних аспектів організації внутрішнього контролю за збереженням медичної інформації в закладі охорони здоров’я. Опрацьовано теоретичні основи організації внутрішнього контролю за збереженням медичної інформації в закладі охорони здоров’я. Встановлено, що внутрішній контроль за збереженням медичної інформації – це процес отримання об'єктивних якісних та кількісних оцінок про поточний стан захисту медичної інформації організації у відповідності до певних критеріїв та вимог законодавства. Виділено види контролювання, що рекомендовані для застосування у системі внутрішнього контролю за збереженням медичної інформації в закладі охорони здоров’я: попередній, поточний, самоконтроль, проміжний, завершальний. Охарактеризовано методики внутрішнього контролю за збереженням медичної інформації, засновані на побудові моделі загроз та вразливостей. Розглянуто правові аспекти регулювання роботи із персональними даними у сфері медичної діяльності в Хмельницькому обласному бюро судово-медичної. Процес упровадження внутрішнього контролю в систему управління Хмельницького обласного бюро судово-медичної експертизи систематизовано у відповідній організаційної моделі: представлено інформаційно-аналітичне забезпечення внутрішнього контролю (запропоновано структуру реєстру інформаційних активів, структуру реєстру3 інформаційних ризиків у контексті збереження медичної інформації), обґрунтовано доцільність створення посади фахівця (контролера) із захисту персональних даних, підпорядкування та основні завдання такої служби. Ключові слова: медична інформація, персональні дані, внутрішній контроль, ризик. Summary Shandyga-Glushko O. Internal control over the preservation of medical information in the health care institution (on the materials of the municipal institution "Khmelnytsky Regional Bureau of Forensic Medical Examination" of the Khmelnytsky Regional Council). Qualification scientific work on the rights of the manuscript. Master's degree in 073 Management. - Khmelnytsky University of Management and Law named after Leonid Yuzkov, Khmelnytsky, 2020. - 71 p. The aim of the work is to deepen the theoretical and practical aspects of the organization of internal control over the preservation of medical information in the health care institution. Theoretical bases of the organization of internal control over the preservation of medical information in the health care institution have been developed. It is established that internal control over the preservation of medical information is a process of obtaining objective qualitative and quantitative assessments of the current state of protection of medical information of the organization in accordance with certain criteria and legal requirements. The process of introducing internal control into the management system of Khmelnytsky Regional Bureau of Forensic Medical Examination is systematized in the appropriate organizational model: information and analytical support of internal control is presented (proposed structure of the register of information assets, structure of the register of information risks in the context of medical information preservation). (controller) for personal data protection, subordination and main tasks of such service. Key words: medical information, personal data, internal control, risk.
- ДокументВнутрішній контроль за обробкою та реєстрацією медико-діагностичної інформації в закладах охорони здоров'я (на матеріалах комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги»).(2023-12-15) Лемішко Ярина ОлегівнаАнотація Лемішко Я.О. Внутрішній контроль за обробкою та реєстрацією медико-діагностичної інформації в закладах охорони здоров'я (на матеріалах КП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги»)– Квалiфiкацiйнанаукoвапpаця на пpавахpукoпиcу. Магicтеpcькаpoбoта на здoбуттяocвiтньoгocтупенямагicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. Хмельницький унiвеpcитетупpавлiння та пpаваiменiЛеoнiдаЮзькoва, Хмельницький, 2023. 68 с. Магістерська робота присвячена узагальнення теоретичних засад та удосконаленню практичних аспектів внутрішнього контролю за обробкою та реєстрацією медико-діагностичної інформації в КП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги». Визначено, що внутрішній контроль за збереженням медико-діагностичної інформації представляє собою процес отримання об'єктивних оцінок, якісних і кількісних, щодо поточного рівня захисту такої інформації організації відповідно до визначених критеріїв та вимог законодавства. Охарактеризовано нормативно-правові аспекти захисту медико-діагностичної інформації в Україні. Сформовано комплекс заходів із забезпечення внутрішнього контролю за обробкою та реєстрацією медико-діагностичної інформації в закладі охорони здоров’я. Розглянуто перспективні напрями розвитку системи підтримки прийняття лікарських рішень у медичній інформаційній системі закладу охорони здоров’я на основі медико-діагностичної інформації, що дозволяє істотно покращити якість медичної допомоги та скоротити кількість лікарських помилок. Обґрунтовано, що розробка нових функцій системи СППР та впровадження нових технологій вимагає вдосконалення процесів роботи з медичною інформацією, отже внутрішній контроль має забезпечити гнучкість та легкість впровадження нововведень, ефективний внутрішній аудит та оптимізацію робочих процесів.3 Summary LemishkoYa.O. Internalcontrolovertheprocessingandregistrationofmedicalanddiagnosticinfor mationinhealthcareinstitutions (basedonthematerialsofthe KP "LvivTerritorialMedicalAssociation "ClinicalHospitalofPlannedTreatment, RehabilitationandPalliativeCare) - Qualifiedscientificpaperonthebasisofcopy. Master'sdegreeprogramforobtaininganopenmaster'sdegreeinthespecialty 073 Management. KhmelnytskyiLeonidYuzkovUniversityofManagementandLaw, Khmelnytskyi, 2023. 68 p. Themaster'sthesisisdevotedtothegeneralizationoftheoreticalprinciplesandimpr ovementofpracticalaspectsofinternalcontrolovertheprocessingandregistrationofmed icaldiagnosticinformationinthe KP "LvivTerritorialMedicalAssociation "ClinicalHospitalofPlannedTreatment, RehabilitationandPalliativeCare". Itwasdeterminedthatinternalcontroloverthepreservationofmedicaldiagnosticinforma tionis a processofobtainingobjectiveassessments, qualitativeandquantitative, regardingthecurrentlevelofprotectionofsuchinformationoftheorganizationinaccorda ncewiththedefinedcriteriaandrequirementsofthelaw. Thenormativeandlegalaspectsoftheprotectionofmedicalanddiagnosticinformationin Ukrainearecharacterized. A setofmeasurestoensureinternalcontrolovertheprocessingandregistrationofmedicalan ddiagnosticinformationinthehealthcareinstitutionhasbeenformed. Prospectivedirectionsforthedevelopmentofthemedicaldecisionmakingsupportsysteminthemedicalinformationsystemofthehealthcareinstitutionbas edonmedicaldiagnosticinformation, whichallowstosignificantlyimprovethequalityofmedicalcareandreducethenumberof medicalerrors, areconsidered. Itissubstantiatedthatthedevelopmentofnewfunctionsofthe SPPR systemandtheintroductionofnewtechnologiesrequireimprovementoftheprocessesof workingwithmedicalinformation, therefore,4 internalcontrolshouldensureflexibilityandeaseofintroductionofinnovations, effectiveinternalauditandoptimizationofworkprocesses.
- ДокументВПЛИВ ПОЛІТИЧНИХ ТРАДИЦІЙ НА МЕХАНІЗМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПОЛІТИЧНИХ СИСТЕМ(2021-12) Воскобойник Ольга АнатоліївнаВоскобойник О.А. Вплив політичних традицій на механізми функціонування політичних систем. – Рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова. – Хмельницький, 2021. В магістерській роботі встановлено, що традиції – це соціокультурне явище, що існує у всіх сферах та на різних етапах розвитку суспільства. Проведене дослідження дозволяє зробити висновок, що при переході до «сучасності» традиції як явище не зникають із суспільного життя, проте їх зміст та функціональне значення оновлюються та змінюються у процесі історичного розвитку конкретних суспільств. Політичні традиції, як частина загальної системи соціокультурних традицій, виступають формою закріплення історично формується і передається від покоління до покоління значущого змісту соціально-політичного досвіду та механізм політико культурної наступності, що включає процеси збереження, передачі та відтворення елементів цього досвіду у нових умовах. Структура внутрішнього змісту політичних традицій включає ментальний, поведінковий та інституційний рівні. Акумулюючи та зберігаючи у певній формі значний соціально-політичний досвід нації, традиції утворюють стійку у часі структурну основу політичної культури. Наслідування стійких характеристик політичної культури відбувається як соціогенетично – через колективне несвідоме, менталітет і національний характер, - і через соціокультурні механізми, центральним у тому числі виступає політична соціалізація. Процес еволюції традицій та політичної культури загалом дуже тривалий і відбувається під впливом часу, динаміки зміни поколінь та зміни інституційних умов, що створюють можливість отримання якісно нового соціально-політичного досвіду. 3 Аналіз тенденцій розвитку української політичної культури дозволяє зробити висновок, що громадянський потенціал, спрямований на забезпечення публічної підзвітності влади та дотримання політичних прав і свобод громадян, вже існує, але у територіально та кількісно обмежених масштабах – серед частини молоді та середнього класу великих міст. У роботі було фрагментовано характер політичної культури сучасної України, що проявляється у відсутності базового консенсусу щодо подальшого шляху розвитку країни як між владою та суспільством, так і між різними соціальними верствами населення. Annotation Voskoboinyk О. The influence of political traditions on the mechanisms of functioning of political systems. - Manuscript. Master's thesis for a master's degree in Specialty 281 Public Management and Administration. – Leonid Yuzkov Khmelnytsky University of Management and Law. – Khmelnitsky, 2021. In the master's thesis it is established that traditions are a socio-cultural phenomenon that exists in all spheres and at different stages of development of society. The study allows us to conclude that in the transition to "modernity" traditions as a phenomenon do not disappear from public life, but their content and functional significance are updated and changed in the historical development of specific societies. Political traditions, as part of the general system of socio-cultural traditions, are a form of consolidation of historically formed and passed from generation to generation significant content of socio-political experience and a mechanism of political and cultural continuity, including processes of preservation, transmission and reproduction of elements of this experience. The structure of the internal content of political traditions includes mental, behavioral and institutional levels. Accumulating and preserving in some form the significant socio-political experience of the nation, traditions form a stable 4 structural basis of political culture. Imitation of stable characteristics of political culture occurs both sociogenetically - through the collective unconscious, mentality and national character - and through socio-cultural mechanisms, including central socialization. The process of evolution of traditions and political culture in general is very long and takes place under the influence of time, the dynamics of generational change and changes in institutional conditions, which create the opportunity to obtain a qualitatively new socio-political experience. Analysis of trends in Ukrainian political culture allows us to conclude that the civic potential aimed at ensuring public accountability and respect for political rights and freedoms of citizens already exists, but on a territorially and quantitatively limited scale - among young people and the middle class of large cities. The paper fragmented the nature of the political culture of modern Ukraine, which is manifested in the lack of basic consensus on the further development of the country both between government and society, and between different social groups.