Ласкаво просимо до Електронного архіву Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова!
Електронний архів університету наповнюється наступними матеріалами: наукові публікації працівників та студентів, статті з наукових журналів, навчально-методичні розробки.
Наукові публікації студентів розміщуються за умови наявності рекомендації наукового керівника.
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
Документ
Василь Іванович Пила (до 80-річчя від дня народження та 45-річчя науково педагогічної та громадської діяльності)
(2012) Захаркевич Н.П., Місінкевич Л.Л.
У виданні висвітлено основні етапи життєвого шляху, наукової, педагогічної та громадської діяльності відомого вченого-економіста, доктора економічних наук, професора Василя Івановича Пили, вміщено спогади та фотодокументи
Документ
«Формування ефективної системи реалізації туристичного продукту на прикладі туристичної агенції «Дім подорожей».
(2024) Бондарук Іванна Миколаївна
АНОТАЦІЯ
Бондарчук І. М. «Формування ефективної системи реалізації
туристичного продукту на прикладі туристичної агенції «Дім
подорожей». – Рукопис.
У бакалаврській роботі запропоновано розв’язання актуального
наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні й розробленні
практичних рекомендацій щодо формування ефективної системи реалізації
туристичного продукту.
Розкрито теоретичні та нормативні основи формування системи
реалізації туристичного продукту. З’ясовано, що ефективна система реалізації
туристичного продукту потребує використання сучасних технологій та
адаптації до змін ринку.
Детально розглянуто діяльність туристичної агенції «Дім подорожей».
Проаналізовано стан реалізації туристичних продуктів у даній агенції.
Охарактеризовано практику та проблематику системи реалізації
туристичного продукту.
На основі проведеного аналізу запропоновано стратегічні напрямки
удосконалення системи реалізації туристичного продукту. Розроблено
рекомендації щодо впровадження нових технологій та методів управління, які
можуть бути використані в практичній діяльності туристичних підприємств.
Основними інструментами підвищення ефективності є впровадження CRM-
систем, регулярне навчання персоналу та активне використання нових
маркетингових стратегій. Отримані рекомендації можуть бути використані
для покращення конкурентоспроможності туристичних агентств на ринку
туристичних послуг.
Ключові слова: туристичний продукт, система реалізації, туристична
агенція, CRM-система, нові технології, маркетингові стратегії, туризм.
ANNOTATION
Bondarchuk I. "Formation of an Effective System for the
Implementation of Tourist Products on the Example of the Travel Agency
«Dim Podorozhey». – Manuscript.
This bachelor's thesis proposes a solution to the current scientific task, which
involves the theoretical substantiation and development of practical
recommendations for the formation of an effective system for the implementation
of tourist products.
The theoretical and regulatory foundations of forming a system for the
implementation of tourist products are disclosed. It is established that an effective
system for the implementation of tourist products requires the use of modern
technologies and adaptation to market changes.
The activities of the travel agency "Dim Podorozhey" are examined in detail.
The state of implementation of tourist products in this agency is analyzed. The
practice and issues of the system for implementing tourist products are
characterized.
Based on the conducted analysis, strategic directions for improving the
system for the implementation of tourist products are proposed. Recommendations
are developed for the introduction of new technologies and management methods,
which can be used in the practical activities of travel enterprises. The main tools
for increasing efficiency include the implementation of CRM systems, regular staff
training, and active use of new marketing strategies. The obtained
recommendations can be used to improve the competitiveness of travel agencies in
the tourism market.
Keywords: tourist product, implementation system, travel agency, CRM
system, new technologies, marketing strategies, tourism.
Документ
«Туристичний потенціал як джерело підвищення інвестиційної привабливості регіону»
(2024) Захарчук Елеонора Сергіївна
АНОТАЦІЯ
Захарчук Е.С.«Туристичний потенціал як джерело підвищення
інвестиційної привабливості регіону».
Рукопис.
Бакалаврська робота за спеціальністю «Туризм і рекреація»,
Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова,
Хмельницький, 2024.
Бакалаврську роботу присвячено дослідженню туристичного потенціалу як
джерела підвищення інвестиційної привабливості Хмельницького регіону,
розкрито теоретичні основи розвитку туристичного потенціалу регіону,
проведено характеристику сучасного стану туристичного потенціалу
Хмельницької області, запропоновано шляхи підвищення рівня інвестиційної
привабливості Хмельницької області за рахунок розробки спеціального туру
«Смачна історія Хмельниччини».
Ключові слова: туристичний потенціал, інвестиційна привабливість,
гастротур, історичні пам’ятки.
SUMMARY
Zakharchuk Eleonora "Tourist potential as a source of increasing the
investment attractiveness of the Khmelnytskyi region."
Manuscript.
Bachelor thesis on the specialty «Tourism and Recreation», Khmelnytskyi
University of Management and Law named after Leonid Yuzkov, Khmelnytskyi,
2024.
The bachelor's thesis is devoted to the study of the tourist potential as a source
of increasing the investment attractiveness of the Khmelnytskyi region, the
theoretical foundations of the development of the tourist potential of the region were
revealed, the current state of the tourist potential of the Khmelnytskyi region was
characterized, and ways to increase the level of investment attractiveness of the
Khmelnytskyi region were proposed through the development of a special tour «The
Delicious History of the Khmelnytskyi Region».
Keywords: tourist potential, investment attractiveness, gastro tour, historical
sights.
Документ
«Формування конкурентної стратегії туристичного підприємства на матеріалах ТА «Дім Подорожей»»
(2024) Поп’як Андрій-Юліан Олександрович
АНОТАЦІЯ
Туристична галузь економіки характеризується великою конкуренцією.
Щоб залишатися на крок попереду своїх конкурентів туристичному
підприємству потрібний чіткий механізм дій забезпечення
конкурентоспроможності що робить необхідним розробку власних
конкурентних стратегій. Однак багато агенції намагаються розробити їх не
проводячи досліджень, а одразу намагаючись впроваджувати неефективні
методи, що призводить до стагнації та занепаду. Це дослідження спрямоване на
вирішення цієї проблеми шляхом вивчення теоретичних основ, аналізу
внутрішнього та зовнішнього середовища та підсумку конкурентних переваг з
подальшою реалізацією у конкурентній стратегії.
У дипломній роботі міститься комплексний аналіз теоретичних основ
конкурентної стратегії, включаючи її функції та значення для туристичних
підприємств. Представлено детальний кейс туристичної агенції «Дім
подорожей» з поглибленим аналізом її організаційно-економічних
характеристик, а також сильних і слабких сторін, можливостей і загроз. У
дослідженні також проаналізовано конкурентоспроможність агентства на
міському рівні та за результатами аналізу конкурентів було визначено сфери
для покращення. Третій розділ присвячений розробці конкурентної стратегії
для туристичної агенції «Дім Подорожей», висвітлюються її конкурентні
переваги та пропонуються шляхи реалізації стратегії.
Результати цього дослідження є внеском в існуючу базу знань про
конкурентну стратегію в туристичній галузі, надаючи цінну інформацію для
туристичних агентств, які прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність і
стійкість на ринку, що стає дедалі динамічнішим.
Ключові слова: конкурентна стратегія, функції конкурентної стратегії,
конкурентні переваги, SWOT-аналіз підприємства, організаційно-економічна
характеристика, аналіз конкурентоспроможності.
ABSTRACT
The tourism industry is characterized by great competition. To stay one step
ahead of its competitors, a travel agency needs a clear mechanism of action to ensure
competitiveness, which makes it necessary to develop its own competitive strategies.
However, many agencies try to develop them without conducting research and
immediately try to implement ineffective methods, which leads to stagnation and
decline. This research aims to solve this problem by studying the theoretical
foundations, analyzing the internal and external environment, and summarizing
competitive advantages with further implementation in a competitive strategy.
The thesis contains a comprehensive analysis of the theoretical foundations of
competitive strategy, including its functions and importance for tourism enterprises.
A detailed case study of the travel agency “Dim Podorozhey” is presented with an in-
depth analysis of its organizational and economic characteristics, as well as strengths,
weaknesses, opportunities, and threats. The study also analyzes the agency's
competitiveness at the city level and identifies areas for improvement based on the
results of the competitor analysis. The third section is devoted to the development of
a competitive strategy for the travel agency “Dim Podorozhey”, highlighting its
competitive advantages and suggesting ways to implement the strategy.
The results of this study contribute to the existing knowledge base on
competitive strategy in the tourism industry, providing valuable information for travel
agencies seeking to increase their competitiveness and sustainability in an
increasingly dynamic market.
Keywords: competitive strategy, functions of competitive strategy,
competitive advantages, SWOT analysis of an enterprise, organizational and
economic characteristics, competitiveness analysis.
Документ
Управління професійним розвитком персоналу туристичного підприємства.
(2024) Шелестюк Аліна Вікторівна
АНОТАЦІЯ
Шелестюк А.В. Управління професійним розвитком персоналу
туристичного підприємства. – Рукопис.
Ця бакалаврська робота присвячена дослідженню процесу управління
професійним розвитком персоналу у туристичній агенції «Дім Подорожей».
У сучасних умовах, коли туристична галузь стрімко розвивається,
інвестування у професійний розвиток працівників є ключем до успішного
майбутнього будь-якого туристичного підприємства.
У роботі проводиться огляд літератури про важливість професійного
розвитку у сфері туризму та досліджується підвищення кваліфікації й
професійного навчання, її складові та форми. Виділяються різні види
професійного навчання на підприємстві (такі як початкова професійна
підготовка, додаткова професійна підготовка працівників, підвищення
кваліфікації працівників, підвищення кваліфікації керівного персоналу та
спеціалістів, їх значення та необхідність.
Далі в роботі проводиться дослідження професійного розвитку та
навчання працівників на туристичних підприємствах. Розглядаються
завдання, які ставить для себе в пріоритеті фірми та застосування найбільш
ефективних методів.
Дослідник детально ознайомлюється з статистичними, фінансовими,
економічними показниками туристичної агенції «Дім Подорожей», оцінює
стан системи по ефективному управлінні розвитком працівників, а також
вивчає фактори, які можуть сприяти або перешкоджати цьому процесу.
На основі проведеного дослідження робота висуває практичні
рекомендації щодо формування й розвитку системи управління розвитком та
підвищенням кваліфікації працівників агенції «Дім Подорожей».
Рекомендації включають в себе акцент на напрямах професійного розвитку
працівників турагенції, таких як цифрові технології та онлайн-навчання,
спеціалізовані курси та тренінги, міжнародна сертифікація, стажування та обмін досвідом й розвиток soft skills, а також виокремили напрями
впровадження моделі забезпечення професійного розвитку працівників.
У заключенні роботи наводяться основні висновки, зроблені на основі
проведеного дослідження, а також підкреслюється важливість формування й
розвитку корпоративної культури для підвищення конкурентоспроможності
та успіху підприємств галузі гостинності.
Ця бакалаврська робота має важливе значення для менеджерів з
туризму, директорів та підприємців, що працюють у туристичній галузі,
оскільки надає розуміння процесу функціонування й удосконалення
професійної кваліфікації робітників.
Ключові слова: управління розвитком, підвищення кваліфікації,
професійне навчання, туристична агенція.
Shelestiuk A.V. Management of Professional Development of Tourism
Enterprise Personnel. - Manuscript.
This bachelor's thesis is dedicated to studying the process of managing the
professional development of personnel at the travel agency "House of Travels." In
the modern context, where the tourism industry is rapidly developing, investing in
the professional development of employees is key to the successful future of any
tourism enterprise.
The work reviews the literature on the importance of professional
development in the tourism sector and investigates the improvement of
qualifications and professional training, its components, and forms. Various types
of professional training within the enterprise are highlighted (such as initial
professional training, additional professional training of employees, advanced
training of employees, advanced training of managerial staff and specialists), their
significance, and necessity.
Furthermore, the work examines the professional development and training
of employees in tourism enterprises. It considers the tasks that firms prioritize and
the application of the most effective methods.
The researcher thoroughly reviews the statistical, financial, and economic
indicators of the travel agency "House of Travels," assesses the state of the system
for effective management of employee development, and examines the factors that
can facilitate or hinder this process.
Based on the conducted research, the work puts forward practical
recommendations for forming and developing the system of management of
development and qualification improvement of the employees of the "House of
Travels" agency. The recommendations include an emphasis on the directions of
professional development of the agency's employees, such as digital technologies
and online learning, specialized courses and training, international certification,
internships and experience exchange, and the development of soft skills. Directions
for implementing the model of ensuring the professional development of
employees are also highlighted.
In the conclusion of the work, the main findings based on the research are
presented, and the importance of forming and developing corporate culture for
enhancing the competitiveness and success of enterprises in the hospitality industry
is emphasized.
This bachelor's thesis is significant for tourism managers, directors, and
entrepreneurs working in the tourism industry as it provides an understanding of
the process of functioning and improving the professional qualifications of
employees.
Keywords: development management, professional development,
professional training, travel agency.