Управління організаційною культурою туристичного підприємства.
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
АНОТАЦІЯ
Криськов Є.І. Управління організаційною культурою
туристичного підприємства. – Рукопис.
У теоретичному розділі роботи узагальнені теоретичні аспекти
управління організаційною культурою туристичного підприємства. Зокрема,
за результатами порівняльного аналізу підходів різних вчених було з’ясовано
зміст поняття «організаційна культура туристичного підприємства»;
розкрито зміст процесів управління організаційною культурою туристичного
підприємства; проаналізовано світовий досвід управління організаційною
культурою туристичного підприємства.
У дослідницько-аналітичному розділі роботи охарактеризовано основні
завдання, процедури і результати діяльності туристичного підприємства
«Партнер Тур Груп» як середовища формування організаційної культури
суб’єкта туристичного бізнесу; виконано ідентифікацію організаційної
культури на туристичному підприємстві «Партнер Тур Груп» та окреслено
шляхи її зміцнення.
У рекомендаційному розділі роботи розроблений інноваційний
механізм управління розвитком організаційної культури на туристичному
підприємстві. З’ясовані у результаті соціологічного опитування ґендерні
аспекти розвитку організаційної культури дозволили встановити домінуючі
ґендерні установки, тип ґендерної взаємодії, рівень прояву ґендерно-
рольових конфліктів, уявлення працівників про ґендерну справедливість і їх
готовність підвищувати свій рівень ґендерної компетентності та ґендерної
культури. Сформульовані напрямки трансформації традиційної
організаційної культури туристичної агенції у ґендерно-орієнтовану модель.
Практичну значимість для туристичного підприємства може мати проведення
тренінгу, покликаного сформувати у працівників необхідний обсяг знань і
практичних навичок щодо досягнення взаєморозуміння з представниками
протилежної статі під час виконання службових обов’язків.
Ключові слова: організаційна культура, ґендерно-орієнтована
культура, інноваційний механізм, , туристичне підприємство, управління.
ABSTRACT
Kryskov E.I. Management of the organizational culture of a tourist
enterprise. – Manuscript.
The theoretical section of the work summarizes the theoretical aspects of
managing the organizational culture of a tourist enterprise. In particular, based on
the results of a comparative analysis of the approaches of various scientists, the
meaning of the concept of "organizational culture of a tourist enterprise" was
clarified; the content of the management processes of the organizational culture of
the tourist enterprise is disclosed; the global experience of managing the
organizational culture of a tourist enterprise is analyzed.
In the research and analytical section of the work, the main tasks, procedures
and results of the tourism enterprise "Partner Tour Group" as an environment for
the formation of the organizational culture of the tourism business entity are
characterized; the identification of the organizational culture at the "Partner Tour
Group" tourism enterprise was carried out and the ways of its strengthening were
outlined.
In the recommendation section of the work, an innovative mechanism for
managing the development of organizational culture at a tourist enterprise is
developed. The gender aspects of the development of the organizational culture
revealed as a result of the sociological survey made it possible to establish the
dominant gender attitudes, the type of gender interaction, the level of manifestation
of gender-role conflicts, the perception of employees about gender justice and their
readiness to increase their level of gender competence and gender culture.
Formulated directions for the transformation of the traditional organizational
culture of the travel agency into a gender-oriented model. Training aimed at
providing employees with the necessary amount of knowledge and practical skills
to achieve mutual understanding with representatives of the opposite sex during the
performance of official duties can be of practical significance for a tourist
enterprise.
Key words: organizational culture, gender-oriented culture, innovation
mechanism, tourist enterprise, management.