Створення і підтримка цінності бренду компанії (на матеріалах ТОВ «Перша фармацевтична компанія»).
Ескіз недоступний
Дата
2023-02-07
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Анотація
Батаєв Б. О. Створення і підтримка цінності бренду компанії (на
матеріалах ТОВ «Перша фармацевтична компанія») – Квалiфiкацiйна
наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття
ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. Хмельницький
унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2023.
77 с.
Poбoтa спpямoвaнa нa виpішeння нaукoвo-пpaктичнoї пpoблeми –
теоретичне узагальнення і обгрунтуванні напрямів подальшого розвитку
бренд-менеджменту підприємства фармацевтичного ринку.
Встановлено, що створення та підвищення цінності бренду – це
складний, трудомісткий процес, заснований на формуванні знань споживачів
про бренд, а також інформуванні продукту про додаткову цінність, що
відрізняє його від товарів-конкурентів, формуючи у споживачів позитивних
емоцій від використання товару (користування послугами компанії), що є
мотиватором при прийнятті рішення про покупку.
Здійснено аналіз цінності бренду ТОВ «Перша фармацевтична
компанія» на ринку фармацевтичних послуг м.Хмельницького. Результати
дослідження стали основою для обґрунтування заходів, реалізація яких
дозволить підвищити лояльність покупців та цінність бренду закладу на
конкурентному ринку. Враховуючи низьку популярність бренду ТОВ «Перша
фармацевтична компанія», наголошено на необхідності зміцнювати фактори
диференціації та відмінності бренду. У зв’язку з цим у роботі представлено
основні напрями стратегії позиціонування бренду ТОВ «Перша
фармацевтична компанія» та заходи реалізації.
Ключові слова: бренд, цінність бренду, позиціонування, маркетингові
інструменти, лояльність споживачів.3
Abstract
Bataev B. O. Creation and maintenance of the value of the company's
brand (based on the materials of Persha Pharmaceutical Company LLC) -
Qualifying research paper on the basis of copy. Master's degree program for
obtaining an open master's degree in the specialty 073 Management. Khmelnytskyi
Leonid Yuzkov University of Management and Law, Khmelnytskyi, 2023. 77 p.
The work is aimed at solving the scientific and practical problem - theoretical
generalization and justification of directions for the further development of brand
management of pharmaceutical market enterprises.
It was established that creating and increasing the value of a brand is a
complex, time-consuming process, based on the formation of consumer knowledge
about the brand, as well as informing the product about the additional value that
distinguishes it from competing products, forming positive emotions in consumers
from using the product (using services company), which is a motivator when making
a purchase decision.
An analysis of the value of the First Pharmaceutical Company LLC brand on
the market of pharmaceutical services in Khmelnytskyi was carried out. The results
of the study became the basis for justifying measures, the implementation of which
will increase customer loyalty and the value of the institution's brand in the
competitive market. Given the low popularity of the First Pharmaceutical Company
LLC brand, the need to strengthen the brand's differentiation factors and differences
is emphasized. In this regard, the paper presents the main directions of the brand
positioning strategy of the First Pharmaceutical Company LLC and implementation
measures.
Keywords: brand, brand value, positioning, marketing tools, consumer
loyalty.