Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Суббот Анатолій Іванович"

Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Адміністративна відповідальність за порушення соціального законодавства: стан та перспективи вдосконалення
    (Аналітично-порівняльне правознавство, 2025) Суббот Анатолій Іванович; Ігонін Роман Вікторович
    У статті досліджено адміністративну відповідальність за порушення соціального законодавства України, з урахуванням останніх трансформацій у структурі публічної влади та соціальному страхуванні. Акцент зроблено на аналізі положень Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), які встановлюють відповідальність за правопорушення у сфері соціального захисту, зайнятості, пенсійного забезпечення, охорони праці та соціального страхування. Автор підкреслює відсутність належної адаптації норм КУпАП до змін, що відбулися у зв’язку з ліквідацією Фонду соціального страхування України та передачею його функцій Пенсійному фонду України. Обґрунтовано, що збереження застарілих норм, зокрема статті 244-10 КУпАП, спричиняє правову невизначеність і створює труднощі в застосуванні санкцій за адміністративні проступки. Запропоновано її виключення та оновлення статті 244-2 із закріпленням повноважень Пенсійного фонду України як органу, що розглядає справи у відповідній сфері. У роботі надано характеристику об’єкта, об’єктивної та суб’єктивної сторін правопорушень, а також окреслено типові склади, ознаки та кваліфікуючі обставини. Наголошується на юридичних колізіях, що виникають через непогодженість норм адміністративного законодавства з чинною організаційною структурою суб’єктів публічного управління. Автором аргументовано доцільність системної модернізації КУпАП, враховуючи реальні інституційні зміни та соціальні виклики. Також визначено, що повільність законотворчого процесу у цій сфері не відповідає темпам змін і ускладнює ефективне функціонування механізму захисту соціальних прав громадян. У статті підкреслюється, що результативність реформування інституту адміністративної відповідальності безпосередньо пов’язана з якістю правозастосовчої діяльності та готовністю державних органів оперативно реагувати на зміни. Результати дослідження мають як теоретичне, так і практичне значення, створюючи основу для подальшого оновлення законодавства у сфері адміністративної відповідальності та підвищенню стабільності нормативного регулювання в соціальній сфері.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Адміністративно-правове забезпечення захисту довкіллєвих прав громадян України
    (Наукові перспективи, 2025) Суббот Анатолій Іванович
    Серед довкіллєвих прав громадян, гарантованих вітчизняним законодавством, слід відзначити право на безпечне для життя і здоров'я довкілля, відшкодування шкоди, яка завдана порушенням цього права, доступу до довкіллєвої інформації, власності та користування природними об'єктами та інші. Впровадження людиноцентристської ідеології як основи розвитку адміністративного права й публічного управління вплинуло на систему адміністративно - правового забезпечення захисту органами публічного управління довкіллєвих прав громадян, зумовило потребу перегляду її елементів. Від держави залежить дієвість системи адміністративно - правового забезпечення захисту довкіллєвих прав громадян, її відповідність потребам суспільства, врахування нових довкіллєвих загроз та формування інструментів їхній протидії. Проблема формування оновленої системи адміністративно - правового забезпечення захисту довкіллєвих прав громадян потребує теоретичного осмислення її елементів, представлених нормативно - правовими та діяльнісними інструментами публічно - правового впливу на довкіллєві правовідносини. Слід визначити стан законодавства, скерованого на реалізацію та захист довкіллєвих прав громадян, встановити достатність нормативно - правової фіксації як переліку таких довкіллєвих прав, так і способів попередження, припинення їхнього порушення, відновлення таких прав. Потрібно оцінити дієвість нормативно - правових актів, що визначають правовий статус Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державної екологічної інспекції України, інших довкіллєвих інституцій, правозахисну спрямованість діяльності цих інституцій, наявність в них достатніх інструментів протидії можливим порушенням довкіллєвих прав громадян. Важливою у сучасних умовах є оцінка процесів цифровізації довкіллєвої сфери як запоруки не лише покращення процесів публічного управління, але й як засобів залучення громадськості до процесу обміну інформацією про стан довкілля.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Адміністративно-правові засади публічних закупівель робіт з реставрації (refurbishment work) пам’яток історії та архітектури
    (Вісник Пенітенціарної асоціації України, 2024) Суббот Анатолій Іванович; Левандовський Чеслав Чеславович
    Охорона пам’яток культурної спадщини України є стратегічним завданням, що впливає на національну ідентичність та безпеку держави. Зокрема, пам’ятки, занесені до списку Світової спадщини ЮНЕСКО, такі як «Київ: Собор Святої Софії», «Львів — ансамбль історичного центру» та «Історичний центр Одеси», потребують особливого догляду та реставрації. Це завдання вимагає ефективного управління через механізми публічних закупівель, які організовують фінансування робіт з державного та місцевого бюджетів. У статті досліджено адміністративно-правові засади публічних закупівель у сфері реставрації пам’яток, зокрема в рамках програми «Велике будівництво». Аналізуються основні нормативно-правові акти, зокрема Закони України та Національні стандарти, які регулюють процеси реставрації. Виявлено ряд термінологічних та правових невизначеностей, що ускладнюють ефективність публічних закупівель у цій сфері. Зокрема, існують труднощі в класифікації пам’яток архітектури та історії, що призводить до неточностей під час реалізації проектів. Особливу увагу приділено розбіжностям у термінології, зокрема відсутності чітких визначень «пам’ятки архітектури» та «пам’ятки історії» в нормативних актах, що ускладнює процес реставрації. Окремо розглядаються міжнародні стандарти реставрації, зокрема Афінська та Венеційська хартії, що визначають основні принципи охорони культурної спадщини. Для поліпшення ситуації пропонується удосконалення законодавства, зокрема внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі», а також запровадження вимоги обов’язкової наявності науково-проектної документації при підготовці тендерів. Рекомендовано посилити прозорість процедур закупівель, залучити незалежних експертів для оцінки пропозицій, що дозволить знизити ризик корупції та покращити ефективність використання бюджетних коштів. Впровадження міжнародного досвіду та стандартів у публічних закупівлях дозволить забезпечити належне збереження культурної спадщини для майбутніх поколінь.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Адміністративно-правові засоби забезпечення особистої безпеки працівників правоохоронних органів
    (2013) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Адміністративно-правові засоби регулювання діяльності комерційних банків України
    (Журнал східноєвропейського права, 2025) Суббот Анатолій Іванович
    Стаття присвячена комплексному аналізу сфери впливу адміністративного права на банківську систему, кореляції взаємовпливів фінансового та адміністративного права щодо врегулювання владно-грошових відносин, пов’язаних з діяльністю комерційних банків, системи адміністративно-правових засобів регулювання діяльності комерційних банків. Особлива увага присвячена аналізу сукупності адміністративно-правових та діяльнісних інструментів, націлених на впорядкування комерційної банківської діяльності, зокрема правових норм, нормативно-правових актів, актів правозастосування, процесів і процедур дозвільного, контрольного, правовстановлюючого, карального та іншого характеру у банківській сфері. Констатовано, що публічне адміністрування досліджуваної сфери передбачає регламентування процедур валютних операцій, цифровізації цієї діяльності, технічного й іншого оснащення, встановлення обмежень й заборон у цій сфері, реалізації відповідних перевірок. Серед важливих сфер публічного адміністрування діяльності комерційних банків визнано прийняття правозастосовних актів, публічно-правових регламентів, обмежень, дозволів й заборон у цій сфері, зокрема щодо торгівлі валютними цінностями, здійснення грошових переказів, кредитування, розміщення депозитів клієнтів, ліцензування діяльності банківських установ. Визнано, що важливими інструментами адміністративно-правового впливу на сферу діяльності комерційних банків є діяльність щодо попередження, виявлення й припинення правопорушень й забезпечення законності у банківській сфері.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми стану дослідження адміністративно-правових засад запобігання і протидії корупції в системі державної служби України
    (Міжнародний науковий журнал „Інтернаука”. Серія: „Юридичні науки”, 2022) Суббот Анатолій Іванович; Дем’янчук Юрій Вікторович
    У статті розглянуто стан адміністративно-правових засад запобігання і протидії корупції в системі державної служби України. Зокрема, європейське право містить систему антикорупційних нормативних документів, що визначають відносини у сфері державної служби, а основу такої системи становлять заходи, розроблені Радою Європи. Визначення Світового банку передбачає декілька основних умов, необхідних для існування корупції. Корумпований чиновник потребує влади, щоб здійснювати корупційні дії, використовуючи своєю посаду. Складність у виявленні корупції виникає через різницю в масштабах корупції. Кожна країна прийняла законодавчі акти про запобігання корупції, виділяючи лінію між нелегальним хабарництвом та прийнятними «даруваннями доброї волі». Це свідчить, що такі країни вже визнали, що корупція — це явище, з яким їм доводиться мати справу, але кожна країна має власні засоби запобігання корупції. Деякі дії, які оцінюються як «подарунок доброї волі» в одній країні, розглядаються як корупційні дії в іншій. Запобігання корупції є загальновідомим складним завданням, але швидко вирішити цю проблему досі не вдалося жодній країні. Багатьом країнам вдалося досягли успіху у зниженні рівню корупції від неприборканої до простого її існування у межах, коли на неї можливо ефективно впливати. Серед таких країн можна відзначити Сінгапур і Гонконг, їм вдалося це зробити у надзвичайно короткі терміни. Проте, досвід таких країн свідчить про наявність низки факторів, які мають тенденцію перешкоджати успіху впровадження антикорупційних стратегій. Корумповані схеми можуть бути вже глибоко впроваджені в соціальний устрій країни і тому на них складно впливати. Нарешті, особи, відповідальні щодо запобігання корупції, такі як політичні діячі, судова влада можуть самостійно отримати прибуток від корумпованих схем і тому неохоче долучаються до запровадження необхідних антикорупційних реформ. Як бачимо, корупція є багатогранною та багатофакторною проблемою, яка рідко викликається одним фактором, саме тому її слід розглядати комплексно, із залученням додаткових заходів, вжитих на різних рівнях. Таким чином, антикорупційні норми проходять одночасну імплементацію в державах Європи.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Арбітражна угода в світлі договірної теорії правової природи арбітражу: pro et contra
    (Академічні візії, 2025) Суббот Анатолій Іванович; Бісюк Олена Сергіївна
    Розвиток торговельних відносин між комерсантами з різних країн посилює роль способів розгляду і вирішення комерційних спорів між іноземними контрагентами, котрі становлять альтернативу державним судам. Тому на особливу увагу заслуговує міжнародний комерційний арбітраж і, зокрема, питання нормативно-правового регулювання укладання арбітражної угоди й подальшого застосування її положень задля передачі спору до МКА. Арбітражна угода як окремий правовий інститут має унікальний характер, який дозволяє об’єднати як матеріальний, так і процесуальний аспекти арбітражного розгляду. Ключовим для укладання арбітражної угоди є принцип автономії волі сторін. Особлива роль арбітражній угоді відводиться в рамках договірної (контрактної) теорії МКА, яка розглядає арбітражну угоду як цивільно-правовий договір, що породжує цілком конкретні цивільно-правові зобов’язання для сторін. Важливим питанням у процесі дослідження специфіки арбітражної угоди є аналіз категорії «арбітрабільність», за допомогою якої окреслюється коло справ, підвідомчих міжнародному комерційному арбітражу. Науковці виділяють об’єктивну арбітрабільність, яка окреслює коло спорів, що можуть бути предметом арбітражного розгляду, і суб’єктивну арбітрабільність, котра передбачає здатність деяких суб’єктів укладати арбітражну угоду й надалі виступати учасниками арбітражного розгляду в МКА. Питання арбітрабільності спорів, котрі належать до компетенції морського арбітражу, є важливими з точки зору їх публічно-правового аспекту. Відтак, визначено, що у сфері торгового мореплавства можуть виникати як цивільно-правові спори, так і спори публічно-правового характеру, які не є арбітрабільними. Розглянута договірна теорія правової природи арбітражу приділяє найбільшу увагу питанням сутності та значення арбітражної угоди для арбітражного розгляду справи. Однак, вважаємо за необхідне наголосити на практичному значенні теорії змішаної природи арбітражу, котра передбачає, що кожна стадія арбітражного розгляду включає як договірні, так і процесуальні елементи, які перебувають у тісному взаємозв’язку і взаємодії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Безпека правоохоронних органів та особиста безпека правоохоронців під час охорони громадського порядку при проведенні спортивно-масових заходів Євро 2012
    (Віче, 2012) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Безпека правоохоронних органів та особиста безпека їх співробітників
    (Держава і право, 2011) Суббот Анатолій Іванович
    Розглядаються питання безпеки правоохоронних органів та особистої безпеки співробітників, уточнюється зміст таких понять, як «безпека», «небезпека», «особиста безпека працівників правоохоронних органів».
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Децентралізація та реформа місцевого самоврядування: нові виклики для антикорупційної політики в Україні
    (Право та державне управління: збірник наукових праць, 2024) Суббот Анатолій Іванович; Мушенюк Віктор Васильович
    У статті досліджується взаємозв’язок між процесами децентралізації в Україні та ефективністю антикорупційної політики в умовах реформування системи публічного управління. Автори аналізують, як передача повноважень, відповідальності та ресурсів органам місцевого самоврядування (далі – ОМС) створює як нові можливості для розвитку локальної демократії, так і нові загрози у вигляді зростання корупційних ризиків. Особлива увага приділена феномену «локалізації корупції», що виникає внаслідок послаблення центрального контролю та нестачі інституційної спроможності громад. У статті виявлено основні форми локальної корупції – конфлікт інтересів, неефективне використання бюджету, політична залежність – та наведено приклади з української практики. Розглянуто чинну нормативно-правову базу, зокрема роль Закону України «Про запобігання корупції», функції НАЗК, Державної аудиторської служби та внутрішнього контролю в ОМС. Значну увагу приділено аналізу цифрових інструментів прозорості (ProZorro, Відкритий бюджет), ролі громадського контролю та журналістських розслідувань. Авторами обґрунтовано потребу у формуванні цілісної моделі антикорупційної політики, що поєднує законодавчі реформи, інституційне зміцнення громад, розвиток доброчесності та інтеграцію місцевого рівня у національні антикорупційні стратегії. Запропоновано низку практичних заходів для забезпечення ефективної протидії корупції в умовах децентралізації, включаючи законодавчі ініціативи, навчальні програми, внутрішній аудит та громадський моніторинг.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Забезпечення безпеки осіб, укорінених в злочинне середовище
    (Віче, 2013) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Забезпечення безпеки працівників правоохоронних органів від корупційних посягань
    (Віче, 2014) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Забезпечення контролю і обліку великих платників податків
    (Віче, 2013) Суббот Анатолій Іванович; Гончарук Наталія
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Загальний аналіз правового та адміністративно-правового захисту працівників податкової міліції
    (Вісник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України, 2012) Суббот Анатолій Іванович; Мартинюк А. В.
    У стaтті aнaлiзується правовий та адміністративно-правовий захист працівників податкової міліції у контексті державотворення правової України.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Загальний аналіз соціального захисту працівників правоохоронних органів та особистої безпеки їх співробітників
    (Віче, 2011) Суббот Анатолій Іванович; Козак Лариса
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Законність та дисципліна в діяльності правоохоронних органів як обов’язкові умови підвищення безпеки їхньої професійної діяльності
    (Держава і право, 2012) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Засоби протидії та запобігання корупції в умовах реформування законодавства
    (Підприємство, господарство і право, 2017) Суббот Анатолій Іванович; Дем'янчук Юрій
    У статті піддано аналізу заходи протидії та запобігання корупції в Україні в сучасних умовах реформування. Здійснено спробу визначення причин неефективності впровадження сучасних антикорупційних заходів. Обґрунтовано необхідність та стратегію розроблення вдосконалених заходів протидії та запобігання корупції з урахуванням визначених причин неефективності.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Застосування в Україні передових світових стандартів організації ефективної діяльності правоохоронних органів
    (Віче, 2014) Суббот Анатолій Іванович
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Міжнародний досвід забезпечення безпеки правоохоронних органів та їх співробітників
    (Бюлетень Міністерства юстиції України, 2012) Суббот Анатолій Іванович
    У статті розглядаються питання забезпечення безпеки правоохоронних органів та їх співробітників розвинутих країн Європи, багаторівневий підхід до вирішення окресленого напрямку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Негативні явища та прояви, що впливають на безпеку діяльності правоохоронних органів та особисту безпеку їх співробітників
    (Віче, 2012) Суббот Анатолій Іванович
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback