Комплексний підхід до формування позитивного іміджу органів публічної влади (на прикладі КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2»)

Ескіз недоступний
Дата
2021-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Снігур С.Б. Комплексний підхід до формування позитивного іміджу органів публічної влади (на прикладі КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2»). – Рукопис. У магістерській роботі запропоновано розв’язання актуального наукового завдання, яке полягає в обґрунтуванні теоретичних та методичних основ формування позитивного іміджу органів публічної влади на основі комплексного підходу. Для цього розкрито суть, структуру та особливості формування іміджу суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я, а також проаналізовано основу для запровадження концепції іміджу органів публічної влади на ринку медичних послуг. Проведено аналіз методичних основ формування та управління іміджем організацій медичної сфери, що сприяло виділенню трьох підходів (адаптивний, аналітичний, комплексний) та представленню якісних та кількісних методів оцінки за певними критеріями. Представлено концептуальну схему управління іміджем суб’єктів господарювання залежно від етапу його життєвого циклу. Розкрито суть напрямів побудови та підтримки іміджу КП «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» завдяки: аналізу соціальної відповідальності підприємства медичної сфери як інструменту побудови його іміджу та запровадженню заходів інформаційно-емоційного впливу на цільові групи щодо підтримки іміджу. SUMMARY Snegur S.B. Bullfinch SB A comprehensive approach to the formation of a positive image of public authorities (on the example of KP «Khmelnytsky City Center for Primary Health Care № 2»). - Manuscript. The master's thesis proposes the solution of a topical scientific problem, which is to substantiate the theoretical and methodological foundations of forming a positive image of public authorities on the basis of an integrated approach. To this end, the essence, structure and features of the formation of the image of business entities in the field of health care, as well as the basis for the introduction of the concept of the image of public authorities in the market of medical services. The analysis of methodical bases of formation and management of image of the organizations of medical sphere is carried out that promoted allocation of three approaches (adaptive, analytical, complex) and representation of qualitative and quantitative methods of an estimation on certain criteria. The conceptual scheme of image management of business entities depending on the stage of its life cycle is presented. The essence of the directions of building and maintaining the image of KP "Khmelnytsky City Center for Primary Health Care № 2" through: analysis of social responsibility of the medical enterprise as a tool for building its image and the introduction of information and emotional impact on target groups to support the image.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис