Перегляд за Автор "Гуменюк Миколай Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМеханізм управління персоналом підприємства (на матеріалах ТОВ «ARGE CONTAKT CENTER»)(2023-06-15) Гуменюк Миколай ОлександровичАНОТАЦІЯ Гуменюк М. – Механізм управління персоналом підприємства (на матеріалах ТОВ «ARCECONTACTCENTER»). Бакалаврська робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 073 Менеджмент. Тема роботи є актуальною з огляду на сучасне розуміння того, що ефективність діяльності підприємства, організації залежить від продуктивного використання їх людських ресурсів, трудового потенціалу працівників. У конкурентному середовищі люди вважаються активом організації та її специфічним ресурсом, людським капіталом, який потрібно зберігати та розвивати, застосовуючи сучасні методи та інструменти, задля досягнення поставлених стратегічних цілей. У першому розділі розглянуто теоретичні засади управління персоналом підприємства, висвітлено сутність та складові управління персоналом як часткової функції менеджменту, зміст системи управління персоналом підприємства. У другому розділі здійснено аналіз основних техніко-економічних показників діяльності ТОВ «ARCECONTACTCENTER» та системи управління персоналом підприємства. Третій розділ присвячено пошуку напрямів удосконалення управління персоналом ТОВ «ARCECONTACTCENTER», зокрема, шляхом формування корпоративної культури підприємства, управління професійним розвитком його персоналу. Результати дослідження можуть бути використані у подальшій діяльності підприємства. Ключові слова:персонал, система управління персоналом, господарська діяльність, методи управління персоналом, корпоративна культура, професійне навчання3 ABSTRACT Humenyuk M. – Mechanism of personnel management of the enterprise (based on the materials of ARCE CONTACT CENTER LLC). Bachelor's work for a bachelor's degree in 073 Management. The topic of the work is relevant in view of the modern understanding that the effectiveness of the enterprise, organization depends on the productive use of their human resources, the labor potential of employees. In a competitive environment, people are considered an asset of the organization and its specific resource, human capital that must be preserved and developed, using modern methods and tools, in order to achieve the set strategic goals. The first chapter examines the theoretical principles of enterprise personnel management, highlights the essence and components of personnel management as a partial function of management, the content of the enterprise personnel management system. In the second section, the analysis of the main technical and economic indicators of the activity of LLC "ARCE CONTACT CENTER" and the personnel management system of the enterprise was carried out. The third section is devoted to the search for ways to improve the personnel management of ARCE CONTACT CENTER LLC, in particular, through the formation of the company's corporate culture, management of the professional development of its personnel. The results of the research can be used in the further activities of the enterprise. Keywords:personnel, personnel management system, economic activity, personnel management methods, corporate culture, professional training
- ДокументУправління підприємством на засадах маркетингу (на матеріалах підприємства ТОВ «Arce Contact Center)(2025-02-05) Гуменюк Миколай ОлександровичАНОТАЦІЯ Гуменюк М. О. - Управління підприємством на засадах маркетингу ( на матеріалах ТОВ «ARCE CONTACT CENTER»). Магістерська робота на здобуття освітнього рівня магістр за спеціальністю 073 Менеджмент. Робота присвячена дослідженню управління підприємством на засадах маркетингу, що є важливим інструментом для забезпечення його конкурентоспроможності та сталого розвитку. У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій, проаналізовано діяльність ТОВ «ARCE CONTACT CENTER» як приклад підприємства сфери послуг. Проведено оцінку маркетингового середовища, динаміки ключових техніко-економічних показників і структури управління. На основі SWOT- та PEST-аналізів виявлено основні сильні сторони підприємства, зокрема використання сучасних технологій, високий рівень якості послуг та ефективність роботи персоналу. Водночас визначено проблеми, такі як недостатня систематизація маркетингової діяльності та потреба в автоматизації окремих процесів. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління підприємством шляхом інтеграції маркетингових інструментів, зокрема впровадження систематизованої маркетингової стратегії та підвищення аналітичної складової. Практична значущість роботи полягає у можливості використання розроблених рекомендацій для покращення діяльності підприємства та підвищення його конкурентоспроможності. Ключові слова: маркетинг, стратегія, послуга, управління підприємством, засади маркетингу. 3 ABSTRACT Gumeniuk M. O. - Enterprise Management Based on Marketing Principles (based on materials from LLC «ARCE CONTACT CENTER»). Master's thesis for obtaining the educational level of Master in specialty 073 Management. The work is devoted to the study of enterprise management based on marketing principles, which is an important tool for ensuring its competitiveness and sustainable development. The work considers theoretical aspects of the formation of marketing strategies, analyzes the activities of LLC «ARCE CONTACT CENTER» as an example of a service enterprise. An assessment of the marketing environment, dynamics of key technical and economic indicators and management structure is carried out. Based on SWOT and PEST analyses, the main strengths of the enterprise were identified, in particular the use of modern technologies, a high level of service quality and staff efficiency. At the same time, problems were identified, such as insufficient systematization of marketing activities and the need to automate individual processes. Recommendations were developed for improving enterprise management by integrating marketing tools, in particular the implementation of a systematized marketing strategy and increasing the analytical component. The practical significance of the work lies in the possibility of using the developed recommendations to improve the activities of the enterprise and increase its competitiveness. Keywords: marketing, strategy, service, enterprise management, marketing principles.