Організаційно-правове забезпечення кадрової політики в органах публічної адміністрації в Україні в контексті європейської інтеграції

Ескіз недоступний
Дата
2023-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Рукопис. В процесі дослідження встановлено, що кадрова політика в органах публічної адміністрації – це сукупність стратегічних цілей і принципів діяльності державного органу щодо підготовки та підвищення кваліфікації кадрів для їх максимальної користі, в ході яких досягаються цілі державного органу та цілі державних службовців. Визначені зміст та місце кадрової політики в органах публічної адміністрації. Кадровий потенціал органів публічної адміністрації виступає основним чинником, що визначає успіх адміністративних реформ, що проводяться. Необхідність розвитку кадрового потенціалу органів публічної адміністрації нині є загальновизнаним фактом. Стратегічною метою державної кадрової політики є створення повноцінного кадрового корпусу державної цивільної служби, що перебуває на службі людині, суспільству, державі, його перетворення на потужний ресурс українського суспільства і держави. Для досягнення максимальної ефективності механізму забезпечення інформаційного забезпечення кадрової політики органів публічної адміністрації розроблені пропозиції були спрямовані за такими напрямами, як концептуальний; нормативно-правовий та організаційний. Концепція інформаційного забезпечення кадрової політики органів публічної адміністрації – це систематизований стислий виклад стратегічного бачення розвитку системи та механізму інформаційного забезпечення кадрової політики органів публічної адміністрації. Ключові слова: публічне управління, державна кадрова політика, органи публічної адміністрації, державний службовець, посадова особа місцевого самоврядування, територіальна громада, концепція, організаційно-правове забезпечення, інформаційне забезпечення. 3 SUMMARY Pikalo V. I. Organizational and legal support of personnel policy in public administration bodies in Ukraine in the context of European integration. - Manuscript. In the process of research, it was established that the personnel policy in public administration bodies is a set of strategic goals and principles of the state body's activity regarding the training and improvement of the qualifications of personnel for their maximum benefit, during which the goals of the state body and the goals of civil servants are achieved. The content and place of personnel policy in public administration bodies are determined. The personnel potential of public administration bodies is the main factor determining the success of the ongoing administrative reforms. The need to develop the personnel potential of public administration bodies is now a generally recognized fact. The strategic goal of the state personnel policy is the creation of a full-fledged personnel corps of the state civil service, which is at the service of the person, society, and the state, its transformation into a powerful resource of the Ukrainian society and the state. In order to achieve the maximum efficiency of the mechanism for providing information support for personnel policy of public administration bodies, the developed proposals were directed in such areas as conceptual; regulatory and organizational. The concept of information provision of personnel policy of public administration bodies is a systematized summary of the strategic vision of the development of the system and mechanism of information provision of personnel policy of public administration bodies. Keywords: public administration, state personnel policy, public administration bodies, civil servant, local self-government official, territorial community, concept, organizational and legal support, information support.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис