СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (НА МАТЕРІАЛАХ ГУНП В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ)
Ескіз недоступний
Дата
2020-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Бартюк Т.І. Стратегія формування кадрового потенціалу системи
державної служби України (на матеріалах ГУНП в Хмельницькій області)
Магістерська робота спрямована на вирішення важливого науково практичного завдання – обґрунтування теоретичних засад та розробка
рекомендацій щодо нарощування кадрового потенціалу державної служби.
Визначено сутність кадрового потенціалу системи державної служби як
сукупність потенційних можливостей державних службовців та інституційних
характеристик системи державної служби, що забезпечують нарощування та
реалізацію кадрового потенціалу державних службовців. Охарактеризовано
суть компетентнісного підходу до формування кадрового потенціалу системи
державної служби. Визначено структуру кадрового потенціалу системи
державної служби, в складі якої виділено психо-фізіологічний, професійно кваліфікаційний, соціальний, трудовий, визначено їх характеристики та систему
показників для оцінки тощо.
Проаналізувано сучасний стан формування кадрового потенціалу системи
державної служби України на матеріалах ГУНП в Хмельницькій області:
систематизовано нормативно-правове забезпечення формування кадрового
потенціалу системи Національній поліції України, проаналізовано кадрове
забезпечення діяльності ГУНП в Хмельницькій області, здійснено оцінку
кадрового потенціалу ГУНП в Хмельницькій області.
Визначено стратегічні орієнтири нарощування кадрового потенціалу
державної служби (на матеріалах ГУНП в Хмельницькій області). Встановлено,
що на кожному рівні управління кадровим потенціалом - оперативно тактичному і стратегічному – необхідно враховувати відповідіні складові
професіоналізації, оскільки динамічно змінюються стадії формування
професіоналізму. Обгрунтовано, що імплементація концепції управління
знаннями та її інструментарію у сфері державної служби може створити
потужні та перспективні можливості для подальшої трансформації державної
служби в Україні у високоякісну, ефективну, клієнто- та сервісноорієнтовану
інституцію.