Управління асортиментною політикою підприємства (на матеріалах ТДВ «Хмельницькзалізобетон»)
Ескіз недоступний
Дата
2025-06-23
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
АНОТАЦІЯ
Бевзюк Ю.О. – Управління асортиментною політикою підприємства
(на матеріалах ТДВ «Хмельницькзалізобетон»). Бакалаврська робота на
здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 073 Менеджмент.
Тема управління асортиментною політикою підприємства є надзвичайно
актуальною, особливо в сучасних умовах високої конкуренції зi змiнними
запитами споживачів. Ефективність діяльності організації, її здатність
задовольняти попит, адаптуватися до ринкових змін та забезпечувати
стабільний прибуток залежать від правильного формування та оптимізації
асортименту.
У першому розділі було розглянуто теоретичні основи асортиментної
політики підприємства, визначено її сутність, цілі та призначення, особливості
управління асортиментною політикою на підприємстві, а також
охарактеризовано методологічні підходи до управління асортиментом.
У другому розділі було проаналізовано організаційно-економічну
діяльність ТДВ «Хмельницькзалізобетон», досліджено маркетингове
середовище підприємства та оцінено ефективність управління асортиментною
політикою.
У третьому розділі запропоновано напрями оптимізації асортименту
підприємства та обґрунтовано економічну доцільність запропонованих заходів з
покращення управління асортиментною політикою ТДВ
«Хмельницькзалізобетон».
Ключові слова: асортимент, асортиментна політика, управління
асортиментною політикою, оптимізація, підприємство, ефективність, попит.3
ABSTRACT
Bevziuk Y.O. - Management of the assortment policy of the enterprise
(based on the materials of TDV «Khmelnytskzalizoboton»). Bachelor's thesis for
obtaining a bachelor's degree in the specialty 073 Management.
The topic of managing the assortment policy of an enterprise is extremely
relevant, especially in today's highly competitive environment with changing
consumer demands. The effectiveness of an organization, its ability to meet demand,
adapt to market changes and ensure stable profits depend on the correct formation
and optimization of the assortment.
In the first section, the author examines the theoretical foundations of the
assortment policy of an enterprise, defines its essence, goals and purpose, and
peculiarities of managing the assortment policy at an enterprise, and also
characterizes methodological approaches to assortment management.
The second section analyzes the organizational and economic activities of TDV
«Khmelnytskzalizoboton», studies the marketing environment of the enterprise, and
evaluates the efficiency of assortment policy management.
The third section proposes directions for optimizing the assortment of the
enterprise and substantiates the economic feasibility of the proposed measures to
improve the management of the assortment policy of TDV
«Khmelnytskzalizoboton».
Keywords: assortment, assortment policy, assortment policy management,
optimization, enterprise, efficiency, demand.