Планування маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «НЕЙЛ»)

Ескіз недоступний
Дата
2024-06-19
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
АНОТАЦІЯ Чубай Є. О. – «Планування маркетингової діяльності підприємства на матеріалах ТОВ «НЕЙЛ». Бакалаврська робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 073 менеджмент. Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2024. Бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів планування маркетингової діяльності підприємства. У роботі розглянуто основні підходи до розробки маркетингових планів, оцінювання маркетингової діяльності. На прикладі ТОВ «НЕЙЛ» проведено аналіз організаційно-економічної характеристики підприємства, вивчено стан планування його маркетингової діяльності та запропоновано шляхи її вдосконалення. Результати дослідження можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності підприємства, оптимізації витрат та забезпечення його стійкого розвитку на ринку. Основні методи, використані в роботі, включають аналіз, такі як SWOT- аналіз, порівняння. Авторкою у першому розділі було вивчено теоретичні терміні, а саме: маркетинг, маркетингове планування та його особливості. У другому було розглянуто підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства. Було аналізовано стан маркетингу на підприємстві ТОВ «НЕЙЛ». У третьому, заключному розділі, було наведено шляхи удосконалення для маркетингової складової підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетингове планування, маркетинговий та SWOT- аналізи.3 ABSTRACT Chubai Y. O. - "Planning of marketing activities of the enterprise based on the materials of “NAIL” LLC. Bachelor’s thesis for obtaining a bachelor’s degree in the specialty 073 management. Khmelnytsky University of Management and Law named after Leonid Yuzkov, Khmelnytsky, 2024. The bachelor's work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of planning the marketing activities of the enterprise. The work considers the main approaches to the development of marketing plans, evaluation of marketing activities. On the example of "NAIL" LLC, an analysis of the organizational and economic characteristics of the enterprise was carried out, the state of planning of its marketing activity was studied, and ways of its improvement were proposed. The results of the research can be used to increase the competitiveness of the enterprise, optimize costs and ensure its sustainable development on the market. The main methods used in the work include analysis such as SWOT analysis, comparison. In the first chapter, the author studied theoretical terms, namely: marketing, marketing planning and its features. In the second, approaches to evaluating the marketing activity of the enterprise were considered. The state of marketing at the company "NAIL" LLC was analyzed. In the third, final chapter, ways of improvement for the marketing component of the enterprise were given. Keywords: marketing, marketing planning, marketing and SWOT analyses.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис