ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ВЛАДИ

Ескіз недоступний
Дата
2024-02
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено сутність зв’язків з громадськістю, визначено основні цілі, функції та принципи. Охарактеризовано основні завдання зв’язків з громадськістю органів державного управління, які необхідні для формування позитивного іміджу влади . Встановлено, що прозорість влади є одним із основоположних принципів верховенства права. Наведена загальна характеристика інструментів формування позитивного іміджу влади на прикладі Хмельницького району. Здійснено аналіз головних особливостей формування зв’язків з громадськістю в умовах сучасних інформаційних технологій, які є сильним рушієм прогресу. Виявлено проблеми у діяльності служби зв’язків з громадськістю органу місцевого самоврядування та запропоновано шляхи удосконалення. Визначено поняття «брендингу» як одного з інструментів публічного управління, який полягає в можливості спілкування з громадськістю і безпосередньо впливає на формування позитивного іміджу влади та підвищує довіру від громадян.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис