Управління впровадженням продуктових інновацій на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Мрія Сервіс»)

Ескіз недоступний
Дата
2020-06-16
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Анотація Остапчук В.В. Управління впровадженням продуктових інновацій на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Мрія Сервіс») – Квалiфiкацiйна наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. – Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2020. – 80 с. В роботі сформульовано базові поняття дослідження: інновація, продуктова інновація та система управління впровадженням продуктових інновацій. Здійснено АВС-аналіз товарного асортименту підприємства та визначено, що найбільш важливим на даному підприємстві є виробництво цукрових буряків, пшениці, ріпаку і кукурудзи. Проміжною продукцією є гречка, соя, свині, запропоновано керівництву підприємства приділити увагу збільшенню питомої ваги продукції у складі класу А і В переважно за рахунок скорочення товарних позицій класу С. За результатами розрахунків оцінки інноваційного потенціалу підприємства встановлено, що інноваційний потенціал ТОВ «Мрія Сервіс» згідно з функцією Харрінгтона протягом усіх п’яти оцінюваних років відповідає задовільному рівню. З метою організації впровадження продуктових інновацій в діяльність ТОВ «Мрія Сервіс» запропоновано створення проектної групи, яка прийме на себе завдання підготовки проекту продуктової інновації. Розроблені практичні рекомендацій щодо впровадження продуктових інновацій у ТОВ «Мрія Сервіс», зокрема запропоновано вирощування стевії та її переробка. Розрахунки засвідчили, що строк окупності проекту з виробництва й переробки стевії становить приблизно 2,5 роки. Виходячи зі строку експлуатації обладнання з переробки стевії, чиста приведена вартість проекту буде 47,8 млн. грн. Ключові слова: інновація, продуктова інновація, система управління3 впровадженням продуктових інновацій, товарний асортимент, проектна група. Abstract Ostapchuk VV Implementation management product innovation in the enterprise (on the materials of LLC «Mriya Servis») - qualification for scholarly ppatsya a rule pukopycu. Mahictepcka pobota on zdobuttya ocvitnoho ctupenya mahictpa for 073 cpetsialnictyu Management. - Khmelnitsky univepcytet uppavlinnya and a rule behalf Leonida Yuzkova, Khmelnitsky, 2020 - 80 with. The basic concepts of research are formulated in the work: innovation, product innovation and management system of introduction of product innovations. ABC analysis of the product range of the enterprise was performed. According to the results of calculations of the assessment of the innovation potential of the enterprise, it is established that the innovation potential of Mriya Service LLC according to the Harrington function during all five evaluated years corresponds to a satisfactory level. In order to organize the introduction of product innovations in the activities of LLC "Dream Service", it is proposed to create a project team that will take on the task of preparing a project of product innovation. Practical recommendations for the introduction of product innovations in Mriya Service LLC have been developed, in particular, stevia cultivation and processing are proposed. Key words: innovation, product innovation, management system of product innovation implementation, product range, project group
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис