Перегляд за Автор "Фасолько Тетяна Миколаївна, Сем’янчук Петро Михайлович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументНАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ(2019-12-28) Фасолько Тетяна Миколаївна, Сем’янчук Петро МихайловичМаркетинґ — це поточні, тактичні і стратегічні дії підприємства у сфері товаро-виробничої та орґанізаційно-збутової компонент діяльности господарюючого суб’єкта з метою вивчення та реалізації потреб споживачів, утримання діючих та вихід на нові ринки. Маркетинґова діяльність опирається на такі послідовно-причинно-наслідкові явища як: нужда, нестача, потреба, попит, ціна, товар, пропозиція. На основі цих семи базових категорій ґрунтується розроблення господарюючим суб’єктом поточних, тактичних і стратегічних маркетинґових цілей і заходів. Кожне підприємство у своїй діяльності повинно опиратися на ринкові дослідження шляхом прямого й безпосереднього опитування споживачів, вивчення й аналізування струк турної динаміки власних продажів за короткі і тривалі періоди, спостереження за товарною та маркетинґовою політикою конкурентів. Правильна і повна інформація дає більші можливості для успішної реалізації маркетинґу та менеджменту. Важливим аспектом у реалізації маркетинґових цілей і завдань повин но стати вміння поєднати співпрацю між усіма підрозділами господарюючого суб’єкта. Правильна і професійна орґанізація, координація, мотивація і контроль є запорукою уникнення конфліктів у колективі, підвищення продуктивности праці, розробки дієвих та реалістичних товарно-виробничих і маркетинґово-збутових планів на коротку, середню і тривалу перспективу господарювання. Маркетинґова стратегія — це важлива та невід’ємна компонента діяльности господарюючого суб’єкта, що керується довгостроковими цілями і планами, спрямована на забезпечення безперебійного створення матеріяльних і нематеріяльних благ з елементами періодичного оновлення і ротації з метою максимального задоволення потреб наявних і потенційних споживачів. У статті з’ясовано основні аспекти сутности маркетинґу за ринкових умов. Запропоновано власний підхід до трактування понять «маркетинґ» і «маркетинґова стратегія». Розкрито особливості управління маркетинґовою діяльністю на підприємстві. Деталізовано поетапні підходи до концепції управління маркетинґом на підприємстві. Обґрунтовано суть й охарактеризовано види маркетинґової стратегії підприємства. Окреслено переваги підвищення якости продукції у контексті покращення господарських показників і зміцнення рівня конкурентоспроможности підприємства. Доповнено шляхи вдосконалення маркетинґової стратегії, що разом з діючими можуть стати базою при визначенні цілей, принципів, інструментів збутової і маркетинґової політики господарюючого суб’єкта.
- ДокументПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТИ МАТЕРІЯЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА(2020-06-30) Фасолько Тетяна Миколаївна, Сем’янчук Петро МихайловичЕкономіка — це сфера життєзабезпечення, що створена людиною для підтримання і покращення умов свого існування. Економіка забезпечує створення необхідних матеріальних і нематеріальних благ. Господарюючі суб’єкти є вузькоспеціалізованими складовими економіки, а їхнє матеріально-технічне забезпечення поряд з людськими ресурсами є визначальною передумовою виробництва. Матеріально-технічні ресурси у поєднанні з людськими формують виробничий потенціал підприємства. Численні господарюючі суб’єкти постійно конкурують за споживачів та свою нішу на ринку матеріальних і нематеріальних благ. Перманентні змагання спричиняють непоодинокі випадки банкрутства. Відповідно, це є вагомим стимулятором удосконалювати й підвищувати ефективність матеріально-технічного забезпечення. Конкуренція за кращі виробничі фактори є не менш важливою, ніж конкуренція за споживачів і ринки збуту. Господарюючі суб’єкти повинні систематично, методично й реґулярно переглядати свою матеріально-технічну концепцію та лінію ро звитку. Безперервний аналіз новинок у технології виробництва, розвитку техніки й досягнень на ринку ресурсів дозволить виро бити певну стратегію і рухатися у правильному напрямі матеріально-технічного забезпечення. Правильність чи помилковість прийнятих рішень може істотно вплинути на подальше місце господарюючого суб’єкта в даній сфері економіки. В статті розкрито основні аспекти сутності і значимості матеріально технічного забезпечення. Запропоновано власний підхід до трактування поняття «матеріально-технічне забезпечення» й до повнено структуру матеріально-технічної бази. Деталізовано функції матеріально-технічного забезпечення. Уточнено аспекти управління та окреслено параметри ефективності використання матеріально-технічного забезпечення. Запропоновано шляхи підвищення ефективності використання матеріальнотехнічних ресурсів. Визначено етапи використання матеріально-технічної бази підприємства. Сформульовано висновки та рекомендації, які можуть стати основою при підвищенні ефективності використання матеріально-технічної бази. Для полегшення арґументації переваг удосконалення матеріальнотехнічної бази господарюючих суб’єктів застосовано графічний матеріал. Наочне зображення дозволяє більш точно підкреслити актуальність й усвідомити масштаби необхідності підвищення ефективності матеріально-технічного забезпечення господарюючого суб’єкту