Перегляд за Автор "Череднюк Ірина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВзаємодія органів публічного управління з громадськістю(2022-06-23) Череднюк Ірина МиколаївнаАНОТАЦІЯ ЧЕРЕДНЮК І. - Взаємодія органів публічного управління з громадськістю. Бакалаврська робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. У першому розділі роботи розкрита сутність та зміст поняття «зв′язки із громадськістю». Також досліджено суть принципу відкритості, як одного із провідних принципів діяльності органів публічної влади. У другому розділі бакалаврської проведено аналіз діяльності Хмельницької районної державної адміністрації на базі Хмельницької територіальної громади за 2017-2021 роки та описані форми взаємодії органів публічної влади з громадськістю. Серед жителів Хмельницької територіальної громади було проведено опитування щодо рівня їхньої задоволеності діяльності Хмельницької районної державної адміністрації. У третьому розділі розглянуто три моделі взаємодії органів публічної влади з громадськістю. Також було висунуто напрями покращення діяльності орагнів публічної влади. Запропоновано керівництву Хмельницької районної державної адміністрації створення періодичних видань щодо їх діяльності. Ключові слова: громадськість, органи публічної влади, територіальна громада, Pr-служба, органи місцевого самоврядування, система державного управління, суспільно-політичний процес, комунікація.4 ANNOTATION CHEREDNIUK Iryna. - Interaction of public administration bodies with the public. Bachelor's thesis for a bachelor's degree in 281 Public management and administration. The first chapter of the bachelor's thesis reveals the essence and content of the concept of "public relations". The essence of the principle of openness as one of the leading principles of public authorities is also studied. The second section of the bachelor's degree analyzes the activities of the Khmelnytsky District State Administration on the basis of the Khmelnytsky Territorial Community for 2017-2021 and describes the forms of interaction between public authorities and the public. Residents of the Khmelnytsky Territorial Community were surveyed on the level of their satisfaction with the activities of the Khmelnytsky District State Administration. The third section considers three models of interaction between public authorities and the public. Directions for improving the activities of public authorities were also put forward. The leadership of the Khmelnytsky District State Administration was offered to create periodicals on their activities Keywords: public, public authorities, territorial community, PR-service, local governments, public administration system, socio-political process, communication