Перегляд за Автор "Попель Сергій"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз ризиків безпеки на основі інформації поданій в загальній декларації прибуття у Європейському Союзі.(ВІСНИК Хмельницького національного університету, 2022-12) Попель СергійУ статті розглянуто особливості аналізу ризиків безпеки на основі інформації, яка подана в загальній декларації прибуття у Європейському Союзі. Визначено нормативно-правові основи використання загальної декларації прибуття в країнах Європи. Встановлено сторони, які відповідальні за подання попередніх даних митним органам, строки подання загальної декларації прибуття та обсяг даних, який повинен бути поданий митному органу, залежно від виду транспорту, на якому товари будуть ввезені на митну територію ЄС. Виявлено, що дані зазначені у загальній декларації прибуття, так звані «відомості безпеки», що подаються в прикордонні митниці перед ввезенням товарів на митну територію Європейського Союзу, дають можливість митним органам проводити аналіз ризиків, насамперед з метою визначення ступеня безпеки та належного способу проведення митного контролю. Досліджено процедуру оцінювання ризиків безпеки на основі інформації, що була подана в загальній декларації прибуття в Європейському Союзі.
- ДокументДослідження вітчизняної судової практики щодо розгляду справ про порушення митних правил за фактами заниження митної вартості транспортних засобів(Порівняльно-аналітичне право, 2018) Попель СергійСтаття присвячена дослідженню тенденції судової практики щодо розгляду справ про порушення митних правил за фактами заниження митної вартості транспортних засобів. Проведено аналіз судових рішень адміністративних судів щодо визначення, контролю та коригування митної вартості транспортних засобів. Розглянуто причини відмови органу доходів і зборів в митному оформленні транспортних засобів комерційного призначення та коригуванні митної вартості, а саме: наявність у наданих декларантом документах розбіжностей; відсутність у наданих декларантом документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; ненадання декларантом додаткових документів, передбачених п. 3 ст. 53 МКУ.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ У СФЕРІ КОНТРОЛЮ МИТНОЇ ВАРТОСТІ(Юридичний науковий електронний журнал, 2016) Попель Сергій; Кмецінська УлянаСтаття присвячена дослідженню тенденції судової практики у справах, пов'язаних з оскарженням рішень органів доходів і зборів. Проведено аналіз судових рішень судів різних інстанцій щодо визначення, контролю та коригування митної вартості товарів. Значна увага приділена дослідженню підстав витребування митним органом у декларанта додаткових документів для підтвердження митної вартості товарів. Проаналізовано випадки при яких орган доходів і зборів має право здійснювати коригування заявленої митної вартості товарів.
- ДокументЗастосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки: досвід Сполучених Штатів Америки(Інноваційна економіка, 2022-03) Попель СергійМета. Дослідження досвіду Сполучених Штатів Америки щодо застосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні теоретичних аспектів використання інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки, визначення категорійного апарату з досліджуваної проблематики; абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних положень, формування висновків та пропозицій з теми дослідження. Результати дослідження. Виявлено, що інструментами, які використовуються митною адміністрацією Сполучених Штатів Америки для забезпечення безпеки ланцюгів постачання є Автоматизована система маніфестів та Положення про імпортні документи безпеки. Визначено, що AMS є електронною системою передачі інформації про вантажі, які ввозяться на митну територію США. Проаналізовано AMS в контексті: переліку відомостей, які необхідно надати перевізнику митному органу; винятків щодо подання маніфесту (перелік товарів для яких не вимагається подання попереднього повідомлення та винятки для окремих країн та регіонів; відповідальності за порушення правил подання електронного маніфесту). Зазначено, що ISF – це абсолютно новий бізнес-процес, який розширює сферу відповідальності імпортера та призначений для покращення орієнтування на вантаж, що полягає у деталізації інформації про товари перед завантаженням їх в іноземному порту. Досліджено елементи даних, які подаються перевізниками до ISF, особливості подання попередньої інформації для транзитних вантажів, процедуру внесення змін та корегування поданої інформації та відповідальність за порушення правил подання попереднього повідомлення. Наукова новизна результатів дослідження. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду застосування інструментів попереднього інформування в контексті виявлення ризиків безпеки. Практична значущість результатів дослідження. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури застосування загальної декларації прибуття.
- ДокументМіжнародні аспекти визначення митної вартості транспортних засобів(Сталий розвиток економіки, 2018-12) Попель СергійПроведено аналіз та наведено характеристику процедури визначення митної вартості нових та таких, що були у вжитку транспортних засобів в провідних країнах світу, а саме – США, Австралії, Новій Зеландії. Вивчено особливості застосування основного (за ціною договору щодо товарів, які імпортуються (вартість операції)) та альтернативних методів визначення митної вартості транспортних засобів. Розглянуто особливості визначення митної вартості транспортних засобів залежно від країни імпорту (країна-член ЄС чи ні). Вивчено основні нормативно-правові акти, що регламентують процедуру контролю за митною вартістю транспортного засобу.
- ДокументНапрями удосконалення адміністрування податків при реалізації майна вилученого митницями на електронних аукціонах та редукціонах(Modern Economics, 2020-08) Попель СергійУ статті визначено нормативно-правові акти відповідно до яких здійснюється реалізація товарів та транспортних засобів, що перейшли у власність держави за порушення митного законодавства на електронних аукціонах і редукціонах. Досліджено сучасний стан реалізації товарів на електронних митних аукціонах та порядок адміністрування податків при операціях з реалізації майна, що переходить у власність держави за порушення митного законодавства на електронних аукціонах та редукціонах.
- ДокументНОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУР МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТА МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ВОДНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ(Сталий розвиток економіки, 2017-12) Попель СергійВизначено основні нормативно-правові акти, які регулюють особливості здійснення процедур митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів. Проаналізовано «Типову технологічну схему пропуску через державний кордон осіб, автомобільних, водних, залізничних та повітряних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними» та «Типову технологічну схему здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон». Досліджено порядок виконання митних формальностей при переміщенні водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними. В ході проведеного дослідження визначено, що: митний контроль та митне оформлення водних транспортних засобів характеризується значною складністю та непрозорістю здійснення; нормативно-правові акти, що унормовують зазначене питання містять норми, які суперечать один одному та загалом нечітко прописують процедуру здійснення митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів; відсутнє чітке нормативно-правове врегулювання питання щодо впровадження попереднього інформування в морських пунктах пропуску та функціонування ІСПС; відсутність єдиного підходу до використання програмного продукту у процесі здійснення митного контролю та митного оформлення водних транспортних засобів.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ «СУХИХ ПОРТІВ» ІТАЛІЇ В КОНТЕКСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Університет митної справи та фінансів, 2023-06) Попель СергійМета. Метою статті є дослідження досвіду Італії щодо особливостей функціонування «сухих портів» в контексті здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні особливостей створення і функціонування «сухих портів», компаративний– для систематизації відомостей про правові акти, структурно-функціональний – для вивчення зарубіжного досвіду, метод узагальнення – для формування висновків дослідження). Результати. Проведено аналіз основних законодавчих актів Італії, якими регламентується створення та функціонування інтермодальної інфраструктури країни, а саме: Закон «Про державне регулювання будівництва інтерпортів, які спрямовані на перевезення вантажів і на користь інтермодальності» від 4 серпня 1990 року № 240; Національний план логістики на 2011-2020 роки; проєкт закону «Рамковий закон про інтерпорти» № 703. В ході дослідження виявлено, що для консолідації та розвитку інтермодального транспорту та логістики в країні було створено Об’єднання Інтерпортів Італії (Unione Interporti Riuniti), основною метою якого є підвищення ролі мультимодальних об’єктів та розвиток стабільного зв’язку між ними та всіма іншими суб’єктами, залученими до логістичної діяльності. Проаналізовано діяльність найбільших «сухих портів» Італії в контексті особливостей їх функціонування, місця розташування та транспортного сполучення, спектру логістичних і митних послуг, які ними надаються, площі та матеріально-технічного забезпечення, форм власності, структури власників та ін. Наукова новизна. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду особливостей створення і функціонування об’єктів інтермодальної інфраструктури. Практична значущість. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури створення «сухих портів» в Україні.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ «СУХИХ ПОРТІВ» У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ(Сталий розвиток економіки, 2023-11) Попель СергійМетою статті є дослідження досвіду США щодо особливостей створення «сухих портів» та вивчення ролі державних органів влади у цьому процесі. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: індукції та дедукції, теоретичного узагальнення, абстрагування, діалектичного пізнання – при вивченні наукових джерел та дослідженні теоретичних аспектів особливостей створення і функціонування «сухих портів», визначення категорійного апарату з досліджуваної проблематики; абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних положень, формування висновків та пропозицій з теми дослідження. Результати. Визначено, що «сухі порти» в США є одними із найважливіших інфраструктурних об’єктів наземного транспорту та невід’ємною частиною національної інтегрованої транспортної системи, які спричиняють значний вплив як на національну, так і на регіональну економіку. Проаналізовано основний законодавчий акт США, який регламентує створення та функціонування «сухих портів», а саме закон «Про ефективність інтермодального наземного транспорту» від 1991 року та Акт про адміністрування внутрішнього порту (штат Невада). Виявлено, що зазвичай «сухі порти» в США створюються за ініціативою консорціуму приватних і державних структур, які зацікавлені у розвитку логістичної інфраструктури окремого штату. Досліджено джерела фінансування створення «сухих портів», а саме програми розвитку регіональної інфраструктури Міністерства транспорту Сполучених Штатів Америки: TIFIA, RRIF, RAISE. У ході дослідження визначено, що на початкових етапах створення внутрішніх портів США провідну роль відіграють місцеві органи влади, які подають заявки на отримання фінансування для розбудови логістичної інфраструктури (програми, гранти тощо), займаються нормативно-правовим врегулювання питань створення внутрішніх портів, виділяють земельні ділянки або надають фінансування для їх купівлі, здійснює конкурсний відбір та призначення членів Адміністрації внутрішнього порту. Наукова новизна. Набуло подальшого розвитку дослідження міжнародного досвіду особливостей створення і функціонування об’єктів інтермодальної інфраструктури. Практична значущість. Основні положення даного дослідження можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо удосконалення процедури створення «сухих портів» в Україні.
- ДокументПублічне управління та адміністрування операцій з товарами, що переходять у власність держави за порушення митного законодавства(УДФСУ, 2020) Попель Сергій; Людмила ПрусУ виданні всебічно проаналізовано основні аспекти публічного управління та адміністрування операцій з товарами, що переходять у власність держави за порушення митного законодавства, зокрема; правові та організаційні засади здійснення операцій з майном; напрями вдосконалення механізму відбору суб’єктів господарювання, які залучаються митницями до операцій з майном; форми та ефективність чинних реалізаційних процедур, встановлення резервів і факторів їх покращення; адміністрування податків при операціях з реалізацій майна, що переходить у власність держави за порушення митного законодавства.
- ДокументРозпорядження майном, що вилучається за порушення митного законодавства: досвід євразійського економічного союзу(Юридичний науковий електронний журнал, 2019) Попель СергійУ статті досліджено процедуру розпорядження майном, що перейшло у власність держави за порушення митного законодавства в Євразійському економічному союзі, а саме в Російській Федерації та Республіці Білорусь. Визначено, що розпорядження товарами, зверненими в державну власність на підставі судового акта, здійснюється шляхом їх реалізації, знищення або утилізації в порядку, встановленому законодавством. Проаналізовано основні нормативно-правові акти, що врегульовують питання розпорядження майном, що перейшло у власність держави за порушення митного законодавства в досліджуваних країнах. Особливу увагу приділено вивченню порядку застосування митної процедури знищення та митної процедури відмови на користь держави.
- ДокументСУТНІСТЬ ТА ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ КОРОТКОЇ ВВІЗНОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ В КРАЇНАХ ЄС(Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету, 2016) Попель Сергій; Руда ТетянаУ статті розкрито сутність та роль короткої ввізної декларації (ENS) у процесі здійснення попереднього інформування про переміщення товарів. Проаналізовано відомості, що наводяться у ENS залежно від виду транспорту, яким переміщуються вантажі та наявності спеціального статусу. Наведено терміни та форми подання короткої ввізної декларації й окреслено порядок подання та корегування у ній відомостей.
- ДокументФУНКЦІОНУВАННЯ ТАРГЕТИНГ–ЦЕНТРІВ: МІЖНАРОДНИЙ АСПЕКТ(Глобальні та національні проблеми економіки, 2016-02) Попель СергійВизначено, що таргетинг є сучасним інструментом митного контролю. Зазначено, що з метою втілення концепції таргетингу у практичну діяльність, в міжнародній практиці використовують таргетинг-центри або центри аналізу ризиків. Виокремлено основні завдання таргетинг-центрів. Наведено перелік центрів аналізу митних ризиків в провідних країнах світу. Проаналізовано специфіку функціонування центрів аналізу ризиків у Федеративній Республіці Німеччина, Фінляндській Республіці та Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії.
- ДокументІНФОРМАЦІЙНИЙ ТЕРМІНАЛ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИТНИЦЬ ТА ГРОМАДЯН(Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету, 2017-08) Попель СергійУ статті обґрунтовано необхідність удосконалення інформаційної взаємодії митниць та громадян з питань державної митної справи в умовах перетворення ДФС України від фіскального органу до сервісної служби. Охарактеризовано електронні способи інформування громадян митними адміністраціями. Визначено, що одним із найбільш перспективних способів інформування громадян про митні правила та порядок виконання митних формальностей є використання інформаційних терміналів. Досліджено основні завдання та переваги використання інформаційних терміналів, а також їх різновиди.