Перегляд за Автор "Капітанець С.В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБорг та механізм гарантування його погашення в рамках Конвенції про процедуру спільного транзиту(2023-07-11) Фрадинський О.А.; Капітанець С.В.; Шкуренко Н.Г.У статті розкрито сутність і природу боргу, що виникає під час здійснення операцій процеду- ри спільного транзиту. Вивчено причини виникнення боргу та особливості ідентифікації боржника. Також досліджено механізм забезпечення сплати (гарантій) боргу. З’ясовано, що механізм гарантування сплати боргу, який може виникнути під час здійснення операцій спільного транзиту врегульований Конвенцією про процедуру спільного транзиту від 25 травня 1987 року. У його основу покладено принцип страхування, за яким ризики несплати митних платежів та погашення боргу бере на себе третя сторона – гарант. На даний час в Україні є 14 таких вітчизняних гарантів – 8 страхових компаній та 6 банківських установ. Основу їх діяльності із забезпечення операцій із процедури спільного транзиту складає надання індивідуальних та загальних ліцензій, які мають характерні особливості застосування, прописані у міжнародних та вітчизня- них нормативно-правових актах. В науковому плані набули подальшого розвитку дослідження теоретичних аспектів вивчення поняття боргу в митній справі та вивчення процесів щодо його погашення в процесі здійснення процедури спільного транзиту. В контексті практичного підходу, отримані результати можуть бути використані в процесі напрацювання пропозицій щодо концептуальних напрямів спрощення митних процедур і сплати митних платежів в Україні.
- ДокументРизико-орієнтований підхід у проєктуванні розгортання нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS) в митному просторі України(2022-09-27) Фрадинський О.А.; Капітанець С.В.У статті досліджено застосування ризико-орієнтованого підходу при формуванні Плану управління ризиками для проєкту з розгортання NCTS в Україні. Розглянуто структурні частини плану. Вивчено зміст ризиків та їх наслідки, вплив та ймовірність появи ризиків. Констатовано, що фахівцями Держмитслужби запропоновано конструктивні та дієві упереджувальні заходи для кожного з ризиків. Зроблено припущення про доцільність визначення більшої кількості можливих ризиків та відповідного напрацювання превентивних заходів щодо їх запобігання. Встановлено, що управління ризиками є ключовим елементом у структурі сучасних управлінських технологій органів виконавчої влади, у тому числі Державної митної служби України. Використання ризик-орієнтовного підходу при підготовці важливого державницького проекту з розгортання NCTS в Україні дозволило сформувати комплексний погляд на ризики, передбачивши не лише їх виявлення, але й оцінку впливу кожного з них, ранжування, заздалегідь підготовлені сценарії реагування.