Перегляд за Автор "Вдовічена О. Г., Мітяєва Т. Л., Корюгін А. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ.(Ефективна економіка. 2022. № 12., 2022-10) Вдовічена О. Г., Мітяєва Т. Л., Корюгін А. В.У статті розкрито особливості впровадження digital-маркетингу як інструменту антикризового розвитку суб’єктів господарювання. Визначено, що мета антикризового digital-маркетингу полягає у забезпеченні виробництва та продажі продукції з найсильнішим і стабільним попитом, ефективному виведенні її на ринок. Виявлено, що digital-маркетинг постійно змінюється та розвивається, тому важливо враховувати нові технології і тенденції та використовувати їх для свого бізнесу. Встановлено, що основою digital-маркетингу є набір цифрових інструментів, каналів, за допомогою яких маркетологи можуть швидко збирати інформацію про споживачів, їхні переваги та бажання, а також надавати покупцям інформацію про товари/послуги, які можуть їх зацікавити. З’ясовано, що digital-маркетинг – це окремий вид маркетингу, який становить собою процес, що включає сукупність дій, спрямованих на забезпечення взаємодії з цільовою аудиторією за допомогою цифрових технологій та каналів зв’язку, що відповідають за збільшення обсягу продажів, збільшення асортименту та номенклатури продукції (товарів, послуг) і збільшення обсягів споживання. Виокремлено види цифрових технологій, які використовуються для digital-маркетингу в контексту антикризового розвитку суб’єктів господарювання. Виявлено, що інструменти digital-маркетингу підвищують ефективність взаємодії зі споживачами, розширюючи можливості інформаційної підтримки суб’єктів господарювання, які вивчають ринок і знаходять нові ніші. Відзначено такі ефективні види digital-маркетингу, які сьогодні активно використовуються для антикризового розвитку суб’єктів господарювання, як реклама в соціальних мережах (SMO - Social Media Optimization), реклама сайтів суб’єктів господарювання, продукції в соціальних мережах (Facebook, YouTube, Instagram та ін.), контекстна реклама, таргетована реклама, розсилка електронною поштою, Track & Trace, крауд-маркетинг. Виявлено, що digital-комунікації та digital- маркетинг дуже швидко розвиваються в Україні та формують тісний зв’язок між представниками бізнесу та споживачами.