Перегляд за Автор "Бондарук Іванна Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Формування ефективної системи реалізації туристичного продукту на прикладі туристичної агенції «Дім подорожей».(2024) Бондарук Іванна МиколаївнаАНОТАЦІЯ Бондарчук І. М. «Формування ефективної системи реалізації туристичного продукту на прикладі туристичної агенції «Дім подорожей». – Рукопис. У бакалаврській роботі запропоновано розв’язання актуального наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні й розробленні практичних рекомендацій щодо формування ефективної системи реалізації туристичного продукту. Розкрито теоретичні та нормативні основи формування системи реалізації туристичного продукту. З’ясовано, що ефективна система реалізації туристичного продукту потребує використання сучасних технологій та адаптації до змін ринку. Детально розглянуто діяльність туристичної агенції «Дім подорожей». Проаналізовано стан реалізації туристичних продуктів у даній агенції. Охарактеризовано практику та проблематику системи реалізації туристичного продукту. На основі проведеного аналізу запропоновано стратегічні напрямки удосконалення системи реалізації туристичного продукту. Розроблено рекомендації щодо впровадження нових технологій та методів управління, які можуть бути використані в практичній діяльності туристичних підприємств. Основними інструментами підвищення ефективності є впровадження CRM- систем, регулярне навчання персоналу та активне використання нових маркетингових стратегій. Отримані рекомендації можуть бути використані для покращення конкурентоспроможності туристичних агентств на ринку туристичних послуг. Ключові слова: туристичний продукт, система реалізації, туристична агенція, CRM-система, нові технології, маркетингові стратегії, туризм. ANNOTATION Bondarchuk I. "Formation of an Effective System for the Implementation of Tourist Products on the Example of the Travel Agency «Dim Podorozhey». – Manuscript. This bachelor's thesis proposes a solution to the current scientific task, which involves the theoretical substantiation and development of practical recommendations for the formation of an effective system for the implementation of tourist products. The theoretical and regulatory foundations of forming a system for the implementation of tourist products are disclosed. It is established that an effective system for the implementation of tourist products requires the use of modern technologies and adaptation to market changes. The activities of the travel agency "Dim Podorozhey" are examined in detail. The state of implementation of tourist products in this agency is analyzed. The practice and issues of the system for implementing tourist products are characterized. Based on the conducted analysis, strategic directions for improving the system for the implementation of tourist products are proposed. Recommendations are developed for the introduction of new technologies and management methods, which can be used in the practical activities of travel enterprises. The main tools for increasing efficiency include the implementation of CRM systems, regular staff training, and active use of new marketing strategies. The obtained recommendations can be used to improve the competitiveness of travel agencies in the tourism market. Keywords: tourist product, implementation system, travel agency, CRM system, new technologies, marketing strategies, tourism.