Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Базюк Наталія Леонідівна"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Організація праці персоналу органу публічного управління (на матеріалах Хмельницького міського центру зайнятості)
    (2021-12) Базюк Наталія Леонідівна
    Базюк Н.Л. Організація праці персоналу органу публічного управління (на матеріалах Хмельницького міського центру зайнятості) - Квалiфiкацiйна наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2021. – 83 с. У магістерській роботі здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано розв’язання завдання щодо вдосконалення організації праці персоналу в Хмельницькому міському центрі зайнятості. Досліджено теоретичні основи організації праці у службі зайнятості. Проведений аналіз діяльності Хмельницького міського центру зайнятості за період 2018-2020 рр. Обґрунтовано доцільність використання показника трудового навантаження персоналу організацій з працевлаштування як інструменту комплексного дослідження відповідності формування чисельності й структури персоналу вимогам ринку праці. Здійснений аналіз сезонного розподілу кількості звернень незанятого населення до Хмельницького міського центру зайнятості та кількості наданих їм послуг. Запропонована система ідентифікації потреб незайнятих осіб буде сприяти повноті оцінювання психічно та соціально-економічного станів незайнятої особи, а також забезпечувати підбір найбільш адекватних засобів допомоги їй в ситуації, що склалася. Доведено доцільність проведення детального аналізу і прогнозування місячної динаміки попиту на основні види послуг на базовому рівні. Прогнозований попит дасть можливість визначити періоди пікового навантаження персоналу різних функціональних напрямів надання послуг протягом року і на основі їх зіставлення – можливості перерозподілу робіт.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • footer.link.feedback