Перегляд за Автор "Івасюк Яна Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФінансові ресурси органів місцевого самоврядування: склад та шляхи оптимізації (на матеріалах Хмельницької міської ради)(2020-02-06) Івасюк Яна ІгорівнаАНОТАЦІЯ Балицька Я. І. Фінансові ресурси органів місцевого самоврядування: склад та шляхи оптимізації (на матеріалах Хмельницької міської ради). – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 072 – Фінанси, банківська справа та страхування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова, Хмельницький, 2020. Кваліфікаційна робота магістра присвячена поглибленню теоретикометодичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо оптимізації формування фінансових ресурсів на рівні бюджетів органів місцевого самоврядування. З цією метою розглянуто теоретичні основи та розкрито особливості розподільчих відносин та процесів формування на рівні бюджетів місцевого самоврядування. Досліджено сутність фінансових ресурсів як сукупності фондів коштів у процесі розподілу ВРП. Обґрунтовано законодавче регулювання. Показано місце та роль фінансових ресурсів у суб’єктно-об’єктній структурі відносин управління місцевими фінансами України. Виявлено та охарактеризовано економічний зміст місцевих фінансових ресурсів. Означено забезпечення фінансової незалежності територіальної громади як одну з головних функцій. Охарактеризовано класифікацію джерел фінансових ресурсів. Зазначено бюджетну класифікацію як єдине систематизоване згрупування доходів. Окреслено такі підходи до класифікації джерел фінансових ресурсів: за місцем формування, за рівнем формування і використання, за муніципальним сектором економіки, за джерелами формування, за кругообігом, за методом мобілізації, за місцем акумуляції, за економічним призначенням, за характером участі у вирішенні потреб місцевого значення. Визначено міжбюджетні трансферти як ресурс, що призводить до залежності від централізованого управління територією. Показано сутність кредитування бюджету і його негативний вплив3 на бюджетну політику території. У практичній частині роботи здійснено аналіз особливостей формування податкових і неподаткових надходжень на прикладі м. Хмельницького. Вказано структуру надходжень податків загальнодержавного значення до бюджетів різних рівнів. Оцінено питому вагу податкових надходжень у місцевому бюджеті. Означено основні бюджетоутворюючі податки. Показано роль неподаткових надходжень у наповненні доходів місцевого бюджету. Охарактеризовано склад і структуру неподаткових надходжень місцевого бюджету. Наголошено на фіскальній спрямованості бюджету. Проаналізовано міжбюджетні трансферти та їх частку в доходах бюджету територіальної громади. Наголошено на переважанні частки трансфертів у доходах бюджету. Виявлено залежність між рівнем розвитку економіки території та міжбюджетними відносинами. Зазначено роль міжбюджетних трансфертів при виконанні органами місцевого самоврядування своїх функцій. Подано етапи залучення кредитних коштів органами місцевого самоврядування. Встановлено зв'язок місцевих органів самоврядування із міжнародними кредитними організаціями. Розраховано залучення кредитних коштів до проектів територіальної громади. Перераховано муніципальні проекти, що реалізуються за допомогою надання міжнародних кредитів. Окреслено законодавчу базу залучення кредитних ресурсів. Зазначено перспективи співпраці із міжнародними банківськими організаціями. Розраховано індекс податкоспроможності. Встановлено залежність між ПДФО та міграційними рухами міста. Рекомендовано стягувати ПДФО за місцем реєстрації. Обраховано базову дотацію для місцевих органів влади. Наголошено на великій частці тіньового сектору у ВРП території. Запропоновано впровадити моніторинг ефективного використання бюджетних ресурсів, здійснювати прогноз показників доходу до бюджету міста. Окреслено прогнозні наслідки ПДФО за допомогою методу статистичних рівнянь залежностей. Показано пряму залежність видаткової частини від ПДФО. Запропоновано здійснювати прогноз податкового показника кожних4 три роки, інформувати громадян про бюджетну політику задовго до прийняття планового звіту, установити сталі «граничнодопустимі межі» прогнозних показників. Ключові слова: фінансові ресурси, органи місцевого самоврядування, джерела фінансових ресурсів, доходи місцевого бюджету, податкові та неподаткові надходження, міжбюджетні трансферти, міжнародний кредит, тінізація економіки, міграційний рух. ANNOTATION Balytska Y. I. «Financial resources of local governments: structure and ways of optimization» (on the materials of the Khmelnytskyi city council) - thesis for Master degree in specialty «Finance, banking and insurance» Khmelnytsky University of Management and Law named after L. Yuzkov, Khmelnitsky, 2020. The destination is devoted to the deepening of theoretical and methodological foundations and the development of practical recommendations for improving the financial resources of local governments. To this, end theoretical bases are considered and the features of distributive relations and forming processes are exposed at the level of budgets of local self-government. The essence of financial resources as a collection of funds of funds in the process of distribution of GRP is investigated. The practical part of the paper analyzes the peculiarities of formation of tax and non-tax revenues on the example of Khmelnitsky. The share of transfers in the budget revenues is emphasized. The attraction of credits to the projects of the territorial community is calculated. The correlation between the PIT and the migration movements of the city is established. The forecast consequences of the PITF using the method of statistical dependence equations are outlined Keywords: financial resources, local governments, tax and non-tax revenues, intergovernmental transfers, international credit.