Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 765
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАдаптація європейської практики надання електронних публічних послуг за умов надзвичайних ситуацій(2023-06-19) Андрусик Діана ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Андрусик Д.В.Адаптація європейської практики надання електронних публічних послуг за умов надзвичайних ситуацій. – Рукопис. Дана робота присвячена дослідженню шляхів адаптації європейської практики надання електронних публічних послуг за умов надзвичайних ситуацій. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, розкрито стан її наукової новизни, визначено мету, завдання, методи дослідження, охарактеризовано інформаційну базу роботи, її наукове та практичне значення. В першому розділі розглянуто теоретичні засади надання електронних послуг, а саме сутність електронних послуг, їх ознаки, класифікацію на різні типи та принципи, які використовуються при їх наданні. Також розглянуто особливості нормативно-правового регулювання надання електронних публічних послуг в Україні. Другий розділ присвячений аналізу зарубіжного та вітчизняного досвіду в наданні електронних публічних послуг. Зокрема, розглядається оцінка практики запровадження електронних публічних послуг у країнахчленах Європейського Союзу. Досліджується також стан надання електронних публічних послуг в Україні за умов воєнного стану, зокрема виклики та проблеми, з якими стикається країна в цьому контексті. В третьому розділі описано перспективи покращення надання електронних публічних послуг в Україні. Зокрема, досліджується впровадження в Україні досвіду країн-членів Європейського Союзу в наданні електронних публічних послуг, включаючи впровадження електронної ідентифікації, електронного документообігу та електронних платежів. Запропоновано шляхи вдосконалення системи надання електронних публічних послуг в Україніза допомогою впровадження поточних тенденцій та інновацій в сфері електронних послуг, такі як використання штучного інтелекту, блокчейн-технологій та інших цифрових рішень. Ключові слова: публічна послуга, електронна публічна послуга.3 ANNOTATION Andrusyk D.V. AdaptationoftheEuropeanpracticeofprovidingelectronicpublicservicesundere mergencyconditions. - Manuscript. ThisworkisdevotedtothestudyofwaystoadapttheEuropeanpracticeofproviding electronicpublicservicesinemergencysituations.Intheintroduction, therelevanceoftheresearchtopicissubstantiated, thestateofitsscientificnoveltyisrevealed, thepurpose, objectives, researchmethodsaredetermined, theinformationbaseofthework, itsscientificandpracticalsignificanceischaracterized.Thefirstchapterdiscussesthetheo reticalfoundationsoftheprovisionofelectronicservices, namelytheessenceofelectronicservices, theircharacteristics, classificationintodifferenttypesandprinciplesusedintheirprovision. ThepeculiaritiesoflegalregulationoftheprovisionofelectronicpublicservicesinUkrain earealsoconsidered. Thesecondsectionisdevotedtotheanalysisofforeignanddomesticexperienceinth eprovisionofelectronicpublicservices. Inparticular, theassessmentofthepracticeofintroducingelectronicpublicservicesinthememberstate softheEuropeanUnionisconsidered. ItalsoexaminesthestateofprovisionofelectronicpublicservicesinUkraineundermartial law, inparticularthechallengesandproblemsfacedbythecountryinthiscontext. Thethirdsectiondescribestheprospectsforimprovingtheprovisionofelectronicp ublicservicesinUkraine. Inparticular, theintroductioninUkraineoftheexperienceoftheEuropeanUnionmemberstatesinthepr ovisionofelectronicpublicservices, includingtheintroductionofelectronicidentification, electronicdocumentmanagementandelectronicpayments, isbeingstudied. WaystoimprovethesystemofprovidingelectronicpublicservicesinUkrainethroughthei ntroductionofcurrenttrendsandinnovationsinthefieldofelectronicservices,4 suchastheuseofartificialintelligence, blockchaintechnologiesandotherdigitalsolutions, areproposed. Keywords: publicservice, electronicpublicservice.
- ДокументАдміністративно-правове регулювання діяльності територіальних громад в Україні(2023-12) МАКОГОНЧУК ВадимРукопис. В процесі дослідження визначено поняття адміністративно-правового регулювання діяльності територіальних громад в Україні, під яким розуміється взаємоузгоджена система форм, методів, норм і принципів, що стосуються публічного адміністрування представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядування і об’єднань громадян в частині упорядкування, розвитку та захисту суспільних відносин у сферах вирішення питань місцевого значення та надання адміністративних послуг з метою побудови та ефективного функціонування спроможних територіальних громад. З’ясовано, що до основних структурних елементів механізму адміністративно-правового регулювання діяльності територіальних громад в Україні, слід відносити: а) адміністративно-правові норми, що визначають правовий статус суб’єктів публічного адміністрування територіальних громад; б) адміністративно-правові відносини, що складаються у процесі здійснення виконавчо-розпорядчої діяльності суб’єктами публічного адміністрування територіальних громад; в) акти реалізації адміністративно-правових норм. З’ясовано, що процес створення міжнародних стандартів в регулюванні діяльності територіальних громад триває і носить динамічний характер. Приєднання України до цих процесів, сприйняття, визнання і реалізація нею міжнародних стандартів місцевої демократії, безсумнівно, буде позитивно впливати на становлення і зміцнення територіальних громад, формування і розширення їх законодавчої бази. Ключові слова: адміністративно-правове регулювання, виконавчо-розпорядча діяльність, органи місцевого самоврядування, територіальна громада, діяльність представницьких та виконавчих органів територіальних громад, публічне адміністрування. SUMMARY Makogonchuk V. V. Administrative and legal regulation of the activity of territorial communities in Ukraine. - Manuscript. In the process of research, the concept of administrative and legal regulation of the activities of territorial communities in Ukraine is defined, which is understood as a mutually agreed system of forms, methods, norms and principles relating to the public administration of representative and executive bodies of local self-government and associations of citizens in terms of regulation, development and protection public relations in the spheres of solving issues of local importance and providing administrative services for the purpose of building and effective functioning of capable territorial communities. It was found that the main structural elements of the mechanism of administrative and legal regulation of the activities of territorial communities in Ukraine should include: a) administrative and legal norms that determine the legal status of subjects of public administration of territorial communities; b) administrative and legal relations formed in the process of implementation of executive and administrative activities by subjects of public administration of territorial communities; c) acts of implementation of administrative and legal norms. It was found that the process of creating international standards in regulating the activities of territorial communities continues and is dynamic in nature. The joining of Ukraine to these processes, its acceptance, recognition and implementation of international standards of local democracy will undoubtedly have a positive effect on the formation and strengthening of territorial communities, the formation and expansion of their legislative base. Keywords: administrative and legal regulation, executive and administrative activity, local self-government bodies, territorial community, activity of representative and executive bodies of territorial communities, public administration.
- ДокументАктивізація інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час(2023-12) Дубно Олег МихайловичДубно О.М. – Активізація інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. Магістерська робота присвячена аналізу проблемних аспектів активізації інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. У першмоу розділі роботи автором проведено теоретичний аналіз економічного змісту понять «інвестиції» та «інвестування». Також окрему увагу приділено систематизації зарубіжного досвіду активізації інвестування. Поряд з цим, у другому розділі роботи автором здійснено аналіз аналіз основних тенденцій інвестування в Україні, виявлено основні проблеми та перешкоди інвестування в умовах війни. Також визначено організаційно-правові аспекти інвестування в Україні. Третій розділ містить пропозиції автора щодо обгрунтування напрямів активізації інвестування у відновлення економіки України у воєнний та повоєнний час. Зокрема, обгрунтовано інструменти активізації інвестування потреб воєнного та повоєнного відновлення економіки України. А також наведено висновки та пропозиції щодо адаптації в Україні досвіду Боснії та Герцеговини у відновленні економіки у воєнний та післявоєнний час. Ключові слова: інвестиції, інвестування, відновлення, війна, воєнний стан, активізація. 3 SUMMARY Dubno O.M. - Activation of investment in the restoration of the economy of Ukraine in war and post-war times. Master's thesis for obtaining a master's degree in the specialty 281 Public management and administration. The master's thesis is devoted to the analysis of problematic aspects of the activation of investment in the recovery of the economy of Ukraine in the war and post-war times. In the first chapter of the work, the author conducted a theoretical analysis of the economic meaning of the concepts "investment" and "investment". Special attention is also paid to the systematization of foreign experience of investment activation. Along with this, in the second chapter of the work, the author carried out an analysis of the main trends of investing in Ukraine, identified the main problems and obstacles of investing in war conditions. The organizational and legal aspects of investing in Ukraine are also defined. The third section contains the author's proposals for substantiating directions for the activation of investment in the recovery of Ukraine's economy in war and post-war times. In particular, the instruments for the activation of investments for the needs of war and post-war recovery of the economy of Ukraine are substantiated. Conclusions and suggestions are also given regarding the adaptation in Ukraine of the experience of Bosnia and Herzegovina in the reconstruction of the economy in the war and post-war times. Key words: investment, investment, recovery, war, martial law, activation.
- ДокументАНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ДЕРЖАВНОГО ОРГАНУ(2022-12) Івашко Андрій ВолодимировичУ роботі визначено суть антикризового управління персоналом в діяльності державного органу; проведена оцінка діючої практики антикризового управління персоналом у Головному управлінні статистики у Хмельницькій області; запропоновано шляхи удосконалення функціональної діяльності служби управління персоналом в умовах прояву кризових ситуацій. Ключові слова: антикризове управління, кризові сутуації, служба управління персоналом, персонал державного органу влади, управління персоналом.
- ДокументАутсорсинг персоналу закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Ізяславська міська багатопрофільна лікарня»).(2022-12-16) Кущук Світлана АнатоліївнаАНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 073 Менеджмент Галузь знань 07 Управління та адміністрування Спеціалізація Організація і управління охороною здоров’я. Робота на 70 сторінок , 3 додатки що містять відомості про фінансування, касові видатки, кадрове забезпечення підприємства в кваліфікаційному та віковому розрізі. 5 таблиці , калькуляції розрахунків на ціну медичний послуг. Кваліфікаційна робота містить результати власних досліджень. Використання ідей, результатів і текстів інших авторів з посиланнями на відповідні джерела. В роботі надано загальну характеристику теоретико-методологічних засад аутсорсингу, зокрема медичного персоналу. Визначено особливості застосування. Розглянуто основні переваги та недоліки впровадження аутсорсингових послуг в Україні, особливості правового регулювання послуг. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про необхідність законодавчого врегулювання питання аутсорсингу в Україні, зокрема в медичній галузі. Ключеві слова : аутсорсинг, аутсорсингові компанії , кваліфіковані працівники, правовий аутсорсинг, медичний аутсорсинг.ANNOTATION Master's thesis for obtaining a master's degree in a specialty 073 Management Branch of knowledge 07 Management and administration Specialization Organization and management of health care. Work on 70 pages, 3 appendices containing information on financing, cash expenses, personnel support of the enterprise by qualification and age. 5 tables, calculation calculations for the price of medical services. The qualification work contains the results of own research. Use of ideas, results and texts of other authors with references to relevant sources. The work provides a general description of the theoretical and methodological principles of outsourcing, in particular of medical personnel. Specifics of application are defined. The main advantages and disadvantages of the introduction of outsourcing services in Ukraine, the peculiarities of the legal regulation of services are considered. Based on the results of the research, a conclusion was made about the need for legislative regulation of the issue of outsourcing in Ukraine, in particular in the medical field. Keywords: outsourcing, outsourcing companies, qualified employees, legal outsourcing, medical outsourcing
- ДокументБренд-менеджмент закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Міська стоматологічна поліклініка «Івано-Франківської міської ради)(2021-12-17) Баб’як Христина МихайлівнаАнотація Баб’як Х. Бренд-менеджмент закладу охорони здоров’я (на матеріалах КНП «Міська стоматологічна поліклініка Івано-Франківської міської ради»). Квалiфiкацiйна наукoва пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здoбуття ocвiтньoгo cтупеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. – Хмельницький унiвеpcитет упpавлiння та пpава iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2020. – 64 с. Метою роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо напрямів формування бренд-менеджменту закладу охорони здоров’я. Бренд закладу охорони здоров’я забезпечує підвищення впізнаваності серед аналогічних закладів, посилює відмінності від конкурентних пропозицій, підвищення лояльності споживачів та збільшення обсягу ринку постійних клієнтів, а також збільшення вартості послуги за рахунок позитивних асоціацій, пов'язаних з її якістю та статусністю. Брендменеджмент закладу охорони здоров’я включає в себе роботи з дослідження ринку, позиціонування продукту/послуги, створення імені, неймінг, системи візуальної і вербальної ідентифікації, використання ідентифікаційних і комунікаційних носіїв, що відбивають і транслюють ідею бренду. Розглянуто особливості формування бренд-менеджменту закладу охорони здоров’я на прикладі КНП «Міська стоматологічна поліклініка Івано-Франківської міської ради». Встановлено, ключову роль у формуванню бренду закладу відіграє бренд лікаря. Тому у роботі запропонована модель брендування закладу охорону здоров’я з перенесенням акценту на формування бренду колективу, що складається з індивідуальних брендів лікарів. Розглянуто інструменти та методи просування бренду закладу охорони здоров’я в Інтернет, що забезпечать формування іміджу клініки та ідентичності бренду, підтримання його індивідуальності; розширять спектр3 можливостей для завоювання підтримки та довіри пацієнтів; підтримку лояльності цільової аудиторії за рахунок взаємодії. Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, брендинг, бренд закладу, бренд лікаря. Summary Babiak H. Brand management of a health care institution (on the materials of KNP "City Dental Clinic Ivano-Frankivsk City Council "). Qualification scientific work on the rights of the manuscript. Master's degree in 073 Management. - Khmelnytsky University of Management and Law named after Leonid Yuzkov, Khmelnytsky, 2020. - 64 p. The aim of the work is to substantiate the theoretical foundations and develop practical recommendations for the formation of brand management of health care institutions. The brand of the health care institution provides recognition among similar institutions, strengthens differences from competitive offers, increases consumer loyalty and the market size of regular customers, as well as increases the cost of the service through positive associations related to its quality and status. Healthcare brand management includes market research, product / service positioning, name creation, naming, visual and verbal identification systems, and the use of identification and communication media that reflect and convey the brand idea. The tools and methods of promoting the brand of the health care institution on the Internet, which will ensure the formation of the image of the clinic and the identity of the brand, maintaining its individuality; expand the range of opportunities to gain the support and trust of patients; maintaining the loyalty of the target audience through interaction. Key words: brand, brand management, branding, institution brand, doctor brand.
- ДокументБюджетне планування в умовах ринкової економіки (на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади)(2023-02-08) Гучинський Назарій ПавловичАНОТАЦІЯ Гучинський Н. П. Бюджетне планування в умовах ринкової економіки (на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади)».Квалiфiкацiйнанаукoвапpаця на пpавахpукoпиcу. Магicтеpcькаpoбoта на здoбуттяocвiтньoгocтупенямагicтpа за cпецiальнicтю 072 Фінанси, банківська справа та страхування. Хмельницький унiвеpcитетупpавлiння та пpаваiменiЛеoнiдаЮзькoва, Хмельницький, 2023. 78 с. В магістерській роботі на матеріалах місцевого бюджету Славутської міської територіальної громади досліджено бюджетне планування в умовах ринкової економіки. Розкрито сутність бюджетного планування та доведено його доцільність в умовах ринкової економіки.Охарактеризовано методи бюджетного планування. Показано особливості використання окремих методів бюджетного планування в сучасних умовах ринкової економіки.Узагальнено основні завдання бюджетного планування в умовах ринкової економіки. Проаналізовано сучасний стан використання бюджетного планування у Славутській міській територіальній громаді. Охарактеризовано стан бюджетного планування бюджету за доходами у Славутській міській територіальній громаді. Проведено аналіз видатків місцевого бюджету. Визначено основні напрями використання видатків місцевого бюджету. Охарактеризовано процедурні питання бюджетного планування видатків місцевого бюджету. Наголошено на необхідності реалізації принципу поєднання фіскальної достатності та соціально-економічної ефективності. Визначено, що система бюджетного планування потребує подальшого вдосконалення за рахунок розвитку інституційних засад бюджетного процесу. Запропоновано забезпечити у процесі бюджетного планування реалізацію механізму розробки щорічних доповідей головними розпорядниками бюджетних коштів про досягнуті результати. На макрорівні запропоновано провести аналіз неефективних пільг для збільшення надходжень до бюджету. Ключові слова:бюджетне планування, суб'єктибюджетного планування, об'єкти бюджетного планування, ринкова економіка, завдання бюджетного планування, методи бюджетного планування, програмно-цільовий метод.2 ABSTRACT Guchynskyi N. P. Budgetplanningintheconditionsof a marketeconomy (basedonthematerialsofthelocalbudgetoftheSlavutskcityterritorialcommunity)". Qualifyingscientificpaperoncopywriting. Master'sdegreeprogramforobtaininganopenmaster'sdegreeinthespecialty 072 Finance, bankingandinsurance. KhmelnytskyiLeonidYuzkovUniversityofManagementandLaw, Khmelnytskyi, 2023. 78 p. Inthemaster'sthesis, budgetplanningintheconditionsof a marketeconomywasstudiedbasedonthematerialsofthelocalbudgetoftheSlavutskcityterritorialcommunity. Theessenceofbudgetplanningisrevealedanditsexpediencyintheconditionsof a marketeconomyisproven. Themethodsofbudgetplanningarecharacterized. Featuresoftheuseofindividualmethodsofbudgetplanninginmodernconditionsofthemarketeco nomyareshown. Themaintasksofbudgetplanningintheconditionsof a marketeconomyaresummarized. ThecurrentstateoftheuseofbudgetplanningintheSlavutskurbanterritorialcommunityisa nalyzed. ThestateofbudgetplanningofthebudgetbyincomeintheSlavutskcityterritorialcommunityischaracterized. Ananalysisoflocalbudgetexpenditureswascarriedout. Themainareasofuseoflocalbudgetexpenditureshavebeendetermined. Proceduralissuesofbudgetaryplanningoflocalbudgetexpendituresarecharacterized. Theneedtoimplementtheprincipleofcombiningfiscalsufficiencyandsocioeconomicefficiencyisemphasized. Itwasdeterminedthatthebudgetplanningsystemneedsfurtherimprovementduetothedev elopmentoftheinstitutionalfoundationsofthebudgetprocess. Itisproposedtoensuretheimplementationofthemechanismforthedevelopmentofannualreports bythemainmanagersofbudgetfundsontheachievedresultsintheprocessofbudgetplanning. Atthemacrolevel, itisproposedtoconductananalysisofinefficientbenefitstoincreasebudgetrevenues. Keywords:budgetplanning, budgetplanningsubjects, budgetplanningobjects, marketeconomy, budgetplanningtasks, budgetplanningmethods, program-targ
- ДокументБюджетування в управлінні закладом охорони здоров'я (на матеріалах комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради)(2020-12-17) Пославський Юрій МихайловичАктуальність теми дослідження. Сфера охорони здоров’я населення є важливою для суспільного життя, а також внутрішньою функцією і частиною соціальної політики держави сьогодні. Досвід функціонування закладів охорони здоров’я в умовах ринку свідчить, що для забезпечення життєздатності закладів охорони здоров’я на протязі тривалого проміжку часу необхідно впроваджувати нові методи управління, які базуються бюджету ванні як одному з його ефективних інструментів. Відтак, однією з найбільш гострих і невирішених проблем у закладах охорони здоров’я залишається необхідність пошуку дієвої моделі фінансового забезпечення діяльності в контексті ефективного управління. Викладене вище актуалізує дослідження теоретичних засад і практики бюджетування в управлінні закладом охорони здоров’я. У сучасних теоретичних розробках вітчизняні та зарубіжні науковці значну увагу приділяють питанням сутності та проблемам постановки бюджетування в системі планування органызацій, зокрема варто відмітити праці Аньшина В.М., Білик М.Д., Боровкова П.С., Волкова О.М., Гамаюнова В.В., Гольштейна Г.Я., Добровольського Є.Ю., Дугельного О.П, Перевалова Ж.В., Савчук В.П., Самочкина В.М., Хана Д. та ін. В наукових працях цих науковців досліджено економічну сутність та види бюджетів, охарактеризовано роль бюджетування в організації діяльності підприємств, наведено принципи бюджетування, методи та прийоми бюджетного процесу. Проблеми ефективного функціонування, діяльності та фінансового планування галузі охорони здоров’я висвітлювалась у працях таких науковців, як: Й. Бескида, С. Буковинського, О. Василика, О. Величка, В. Дем’янишина, З. Лободіної, В. Опаріна, О. Кириленко, Ю. Пасічника, В. Федосова, С. Юрія та ін Не заперечуючи вагомого внеску вищезгаданих вчених і науковців в дослідженні даної проблематики, зауважимо, що більш глибшого дослідження потребують питання аналізу бюджетування в системі управління закладу охорони здоров’я в умовах необхідності забезпечення фінансовими ресурсами4 для надання медичних послуг населенню. Вищевикладене зумовлює актуальність теми магістерської роботи, формує її мету та основні завдання. Метою роботи виступає наукове обґрунтування теоретичних аспектів бюджетування в управлінні закладом охорони здоров’я та розробка прикладних рекомендацій і заходів щодо його удосконалення. У відповідності до мети були поставлені та послідовно вирішувались такі завдання: - розглянути сутність бюджетування як інструмента управління закладом охорони здоров’я; - дослідити методичні аспекти становлення системи бюджетування в закладах охорони здоров`я; - проаналізувати сучасний стан функціонування КП «Хмельницька міська лікарня» ХМР; - розглянути особливості бюджетування в управлінні КП «Хмельницька міська лікарня» ХМР; - дослідити необхідність оптимізації грошових потоків в процесі бюджетування закладу охорони здоров’я; - обґрунтувати напрямки удосконалення бюджетування в системі управління закладом охорони здоров’я. Об’єктом роботи є процес бюджетування як інструмент управління закладом охорони здоров’я. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти бюджетування в процесі управління закладом охорони здоров’я. Методи дослідження. В основу дослiдження покладено діалектичний підхід, який передбачає виявлення закономірностей, тенденцій і взаємо залежностей явищ і процесів. При вирішенні поставлених задач були використані: методи аналізу і синтезу процесів формування грошових потоків закладу охорони здоров’я; системний підхід до вирішення питання сутності бюджетування; статистичні методи; наочне подання результатів дослідження у вигляді таблиць, графіків, схем, рисунків.5 Теоретико-інформаційну базу роботи складають закони України, нормативно-правові акти, які визначають і регулюють діяльність закладів охорони здоров’я, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, наукові та практичні дослідження у фахових економічних виданнях і матеріали науковопрактичних конференцій з даної проблематики, матеріали періодичних видань, статистичні дані та фінансова звітність КП «Хмельницька міська лікарня ХМР». Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження мають як теоретичне, так і практичне значення. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вони можуть бути використані в управлінському процесі КП «Хмельницька міська лікарня ХМР» для оцінки ефективності бюджетування, а також при вдосконаленні діючої практики планування грошових потоків. Апробація результатів дослідження. Окремі положення та отриманні результати магістерської роботи були оприлюднені на ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції, присвяченій 100-річчю заснування Полтавського державного аграрного університету (м. Полтава) 8 грудня 2020 р. []. Структура роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, шести підрозділів, висновків і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 57 сторінок. Робота містить список використаних джерел із 65 позицій. Необхідно відмітити, що єдності думок щодо понятійного апарату бюджетування, теоретичних основ та методичних рекомендацій щодо постановки бюджетування на підприємстві не існує.
- ДокументБізнес-планування в системі диверсифікації видів діяльності підприємства (на матеріалах ПП «Агроновація»).(2023-02-07) Майдан Віола ІгорівнаАнотація Майдан В.І. Бізнес-планування в системі диверсифікації видів діяльності підприємства (на матеріалах ПП «Агроновація») – Квалiфiкацiйна наукова пpаця на пpавах pукoпиcу. Магicтеpcька poбoта на здобуття освітнього ступеня магicтpа за cпецiальнicтю 073 Менеджмент. Хмельницький університет управлiння та права iменi Леoнiда Юзькoва, Хмельницький, 2023. 84 с. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретико-методичних положень бізнес-планування та представленню практичних рекомендацій щодо розробки та обґрунтування бізнес-плану диверсифікації діяльності сільськогосподарського підприємства. Практичні аспекти ефективності диверсифікації видів діяльності підприємства на основі бізнес-планування розглянуто на матеріалах ПП «Агроновація». Досліджено необхідність бізнес-планування та його роль в обґрунтуванні розширення видів діяльності підприємства. Представлено методичні підходи до оцінки ефективності диверсифікації видів діяльності підприємства на основі бізнес-планування. Виділено параметри забезпечення диверсифікації діяльності сільськогосподарського підприємства: за результатами оцінки конкурентних позицій за видами діяльності запропоновано стратегію стабілізації; сформовано напрямок диверсифікації – вертикальну диверсифікацію, яка ґрунтується на зрощуванні сільськогосподарської діяльності з промисловою переробкою; виділено пріоритети цілі диверсифікації діяльності підприємства залежно від рівня інвестицій. Розроблено бізнес-план диверсифікації діяльності та представлено оцінку економічної ефективності фінансування проекту з глибокої переробки тваринницьких відходів через чисту дисконтовану вартість, що дозволило зробити економічно обґрунтований вибір стратегії диверсифікації сільськогосподарського підприємства. Ключові слова: бізнес-планування, диверсифікація діяльності, підприємство, проект, бізнес-план.2 Abstract Maidan V.I. Business planning in the system of diversification of the enterprise's activities (on the materials of PE «Agronopatsia») – Qualifying scientific work based on the manuscript. Magisterial work on obtaining a master's degree on the specialty 073 Management. Leonid Yuzkov Khmelnytskyi University of Management and Law. Khmelnytskyi, 2023. 84 p. The master's thesis is devoted to research of theoretical and methodological provisions of business planning and the presentation of practical recommendations for the development and justification of a business plan for the diversification of the activity of an agricultural enterprise. Practical aspects of the effectiveness of diversification of enterprise activities on the basis of business planning are considered in the materials of the PE «Agronovation». The need for business planning and its role in justifying the expansion of the company's activities have been studied. Methodical approaches are presented to assess the effectiveness of diversification of enterprise activities based on business planning. The parameters of ensuring the diversification of the activity of the agricultural enterprise are highlighted: based on the results of the assessment of competitive positions by types of activities, a stabilization strategy was proposed; the direction of diversification was formed - vertical diversification, which is based on the merging of agricultural activities with industrial processing; the priorities of the goal of diversification of the company's activities are highlighted depending on the level of investments. A business plan for the diversification of activities was developed and an assessment of the economic efficiency of project financing based on the net discounted value was presented. The presented methodology made it possible to economically substantiate the choice of the diversification strategy of the agricultural enterprise. Keywords: business planning, diversification of activities, enterprise, project, business plan
- ДокументВдосконалення механізмів регулювання цифрового ринку праці(2023-12) Парамей Валерій МихайловичУ магістерській роботі досліджено механізми регулювання цифрового ринку праці в умовах нової економіки, на основі отриманих результатів, розроблено практичні рекомендації щодо їх удосконалення. У теоретичному розділі розкрито загальну сутність цифровізації та поняття Цифрового ринку праці, визначено передумови його виникнення, основні елементи цифровізації ринку праці, критерії зарахування до цифрової зайнятості, охарактеризовано основні форми цифрової праці У другому практичному розділі проведено дослідження механізму державного регулювання цифрового ринку праці, а саме проведено аналіз розвитку українського ринку праці в умовах цифрової економіки та визначено особливості державного регулювання Цифрового ринку праці в Україні. У третьому розділі визначено стратегічні перспективи розвитку Цифрового ринку праці та напрями удосконалення механізмів його державного регулювання в Україні. Ключові слова: ринок праці, цифровізація, цифровізації ринку праці, цифровий ринок праці, оцифрування процесу праці, інформаційні технології, цифрова зайнятість, аутсорсинг, фріланс, краудворкінг, інноваційна зайнятість, цифровий працівник, цифрові платформи.
- ДокументВдосконалення організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей(2022-06-22) Матвєєва Іванна ЮріївнаАНОТАЦІЯ Матвєєва І. Ю. Вдосконалення організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей. – Рукопис. У бакалаврській роботі досліджувались ключові теоретичні, методичні та практичні аспекти організації культурно-пізнавальних подорожей. Зокрема, у першому розділі визначено сутність та основний зміст культурнопізнавальних туристичних подорожей та систематизовано особливості організації культурно-пізнавальних подорожей. Також опрацьовано методичні підходи до організації культурно-пізнавальних подорожей. У другому розділі бакалаврської роботи було досліджено важливі практичні аспекти діяльності туристичного агентства «Центр подорожей «TRAVEL CITY». Серед іншого, проаналізовано роботу підприємства в цілому, його зовнішнє та внутрішнє середовище, функції менеджменту, фінансові показники, маркетингову діяльність та співпрацю агентства з туристичними операторами. Також здійснено оцінку організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей туристичним підприємством ФОП Тригуба Т.В. – «Центр подорожей «TRAVEL CITY». Третій розділ присвячений визначенню шляхів вдосконалення організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей. Визначено перспективні напрями вдосконалення організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей «Центр подорожей «TRAVEL CITY» та економічно обґрунтовано заходи щодо вдосконалення організації культурно-пізнавальних туристичних подорожей агентством «Центр подорожей «TRAVEL CITY». Зосереджено увагу на самостійній розробці та організації турів. Ключові слова: туризм, культурно-пізнавальні подорожі, туристичне агентство, самостійна організація культурно-пізнавальних подорожей агентством, технологічна карта подорожі.3 SUMMARY Matveeva I.Y. Improving the organization of cultural and cognitive tourist trips. - Manuscript. The bachelor's thesis explored key theoretical, methodological and practical aspects of the organization of cultural and cognitive travel. In particular, the first section defines the essence and main content of cultural and cognitive tourist trips and systematizes the features of the organization of cultural and cognitive trips. Methodical approaches to the organization of cultural and cognitive travels are also developed. The second section of the bachelor's thesis explored important practical aspects of the travel agency "Travel Center" TRAVEL CITY. Among other things, the work of the enterprise as a whole, its external and internal environment, management functions, financial indicators, marketing activities and cooperation of the agency with tour operators are analyzed. The assessment of the organization of cultural and cognitive tourist trips by the tourist enterprise FOP Tryguba TV was also carried out. - TRAVEL CITY Travel Center. The third section is devoted to identifying ways to improve the organization of cultural and cognitive tourism. Perspective directions of improvement of the organization of cultural and cognitive tourist trips of the TRAVEL CITY Travel Center have been determined and measures to improve the organization of cultural and cognitive tourist trips by the TRAVEL CITY Travel Center Agency have been economically substantiated. The focus is on independent development and organization of tours. Key words: tourism, cultural and cognitive travels, travel agency, independent organization of cultural and cognitive trips by the agency, technological map of travel.
- ДокументВдосконалення організації подієвих туристичних подорожей(2022-06-22) Кукуруза Марина МиколаївнаАктуальність дослідження. Туристично-рекреаційна галузь – одна з найбільш динамічних та розвинутих у світі сфер економічної діяльності. Сьогодні в межах існуючого туристичного простору формується його особливий сегмент – подієвий простір, частка якого в секторі туристичних послуг щорічно збільшується. Поява та розвиток на міжнародному ринку туристичних послуг подієвого туризму зумовили підвищення попиту серед споживачів на цей досить новий напрям в означеній галузі. З року в рік кількість відвідувачів подієвих турів зростає, що викликає необхідність у створенні модернізованої інфраструктури, вивченні туристичного попиту на подієвий туризм та факторів, що впливають на нього, підготовці спеціалістів для взаємодії зі споживачами під час проведення заходів та залученні грошових коштів для просування, реалізації та розвитку event-турів. Впровадження подієвого туризму на території України сприятиме підвищенню економічного рівня країни, розвитку внутрішнього туризму та росту туристопотоків. Метою дипломної роботи є визначення теоретичного обґрунтування та практичної доцільності особливостей розвитку подієвого туризму в Україні. Виходячи з мети дослідження, у роботі поставлені наступні завдання: - розкрити сутність та особливості подієвого туризму; - дослідити підходи до класифікації ринків подієвого туризму; - вивчити зарубіжний досвід організації подієвого туризму; - охарактеризувати вплив подієвого туризму на розвиток регіонів України; - проаналізувати сучасний стан подієвого туризму в Україні; - дослідити проблеми розвитку подієвого туризму в Україні; - навести перспективні напрями розвитку подієвого туризму в України. Об’єктом дослідження є подієвий туризм в Україні. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та прикладних аспектів щодо особливостей розвитку подієвого туризму. Методи дослідження є логічно-теоретичний (при дослідженні сутності подієвого туризму); статистичні, прогностичні та економіко-математичні методи (при дослідженні аналізі розвитку подієвого туризму); системного аналізу і4 синтезу, узагальнення (при дослідженні проблемних аспектів розвитку подієвого туризму в Україні). Структура і обсяг роботи - дипломна робота складається зі вступу, 3 трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ВЛАДИ ТА БІЗНЕСУ У РОЗРОБЦІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ(2021-12) Кузьмак Дмитро СтепановичКузьмак Д.С. Взаємодія влади та бізнесу у розробці та реалізації цільових програм. – рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова. – Хмельницький, 2021. В результаті магістерського дослідження автором виконано поставлені завдання та зроблено такі висновки. Взаємодія – це процес співробітництва влади та бізнесу, заснований на здійсненні певних дій кожного з суб'єктів у напрямку іншого, і задовольняючий принцип балансу інтересів взаємодіючих сторін. В Україні склалася корпоративістська модель, яка ґрунтується на партнерстві. На підставі систематизації теоретичних засад взаємодії влади та бізнесу представлені основні моделі та напрямки взаємодії влади та бізнесу при розробці та реалізації цільових програм з урахуванням інтересів взаємодіючих сторін. Під цільовою програмою у роботі розуміється система заходів, спрямована на вирішення певних цілей і завдань у конкретні терміни встановленим ресурсним забезпеченням для досягнення виконавцями програми намічених показників з урахуванням пріоритетів соціально економічного розвитку, що передбачає баланс інтересів усіх зацікавлених у її реалізації сторін. Виявлено відсутність єдиного формату цільової програми, що створює складності в процесі аналізу та погодження цільової програми заінтересованими органами державної влади та, як наслідок, неефективне використання бюджетних коштів. У рамках реалізації цільових програм виникають проблеми із відсутністю ефективної системи моніторингу та контролю за результатами реалізації цільових програм та ін. Взаємодія влади та бізнесу у рамках реалізації цільових програм здійснюється за двома напрямками: виконання комерційними організаціями державних контрактів та залучення коштів інвесторів до реалізації цільових програм як позабюджетні джерела. У роботі запропоновано методичні та практичні рекомендації щодо вдосконалення порядку розробки та реалізації цільових програм. Запропоновано алгоритм взаємодії органів влади та корпорацій розвитку територій, за допомогою якого буде досягнуто стандартизації відносин «влада-бізнес-суспільство» та координації співробітництва органів влади та регіональних інститутів розвитку при розробленні та реалізації цільових програм. Це створить сприятливі умови для розвитку підприємництва, підвищить залученість бізнесу до масштабних проектів із соціально економічного розвитку країни та збільшить ефективність реалізації цільових програм. Annotation Kuzmak D.S. Interaction of government and business in the development and implementation of targeted programs. - manuscript. Master's thesis for a master's degree in Specialty 281 Public Management and Administration. – Leonid Yuzkov Khmelnytsky University of Management and Law. – Khmelnitsky, 2021. As a result of the master's research the author fulfilled the set tasks and made the following conclusions. Interaction is a process of cooperation between government and business, based on the implementation of certain actions of each of the subjects in the direction of the other, and satisfying the principle of balancing the interests of interacting parties. Ukraine has developed a corporatist model based on partnership. On the basis of systematization of theoretical bases of interaction of the power and business the basic models and directions of interaction of the power and business at development and realization of target programs taking into account interests of interacting parties are presented. The target program in the work means a system of measures aimed at solving certain goals and objectives in a specific time with the established resources to achieve the targets of the program targets, taking into account the priorities of socio-economic development, which balances the interests of all stakeholders. The lack of a single format of the target program was revealed, which creates difficulties in the process of analysis and approval of the target program by the interested public authorities and, as a result, inefficient use of budget funds. Within the framework of the implementation of target programs, there are problems with the lack of an effective system of monitoring and control over the results of the implementation of target programs, etc. The interaction between government and business in the implementation of targeted programs is carried out in two directions: the implementation of commercial contracts by commercial organizations and attracting investors to implement targeted programs as extra-budgetary sources. The paper offers methodological and practical recommendations for improving the development and implementation of targeted programs. An algorithm of interaction between authorities and corporations of territorial development is proposed, which will achieve standardization of relations "government-business society" and coordination of cooperation between government and regional development institutions in the development and implementation of targeted programs. This will create favorable conditions for business development, increase business involvement in large-scale projects for socio-economic development of the country and increase the effectiveness of targeted programs.
- ДокументВзаємодія держави та інститутів громадянського суспільства: зарубіжний та вітчизняний досвід(2021-12) Монастирський Володимир МиколайовичМонастирський В.М. Взаємодія держави та інститутів громадянського суспільства: зарубіжний та вітчизняний досвід. – Рукопис. Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. – Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова. – Хмельницький, 2021. У магістерській роботі проведено аналіз розвитку ідей громадянського суспільства, взаємодії держави та громадян починаючи з часів Античності з урахуванням впливу процесів глобалізації на етнополітичні взаємини та національну самоідентифікацію. При проведенні аналізу теоретичних підходів до цієї проблематики на Європейському континенті видно, яким чином змінювалася роль громадянської активності та ініціативності в державі залежно від історико-політичних та соціально-економічних умов конкретного періоду. Особливе значення приділяється культурі громадянської активності, оскільки у країнах, де історично сформувалися громадянська культура та культура громадянської самоорганізації, існують механізми взаємовідносини між державними та цивільними інститутами, громадяни виявляють ініціативу та відчувають соціальну потребу об'єднуватися у існуючих НУО чи створювати нові; третій сектор робить значний внесок у захист права і свободи людини, у вдосконалення законодавства та розвитку правової культури суспільства. Хоча серед вчених немає єдиного розуміння визначення та сутнісного наповнення громадянського суспільства, необхідним є факт наявності сильних інститутів громадянської самоорганізації для розвитку демократичних традицій, репрезентації суспільних настроїв, захисту громадянських свобод та формування громадянської ідентичності. Особливої актуальності інститути громадянського суспільства набувають у сучасних умовах, оскільки глобалізація, міграційні процеси та велика кількість 3 біженців призвели до збільшення етноконфесійного складу та культурної різноманітності багатьох країн світу. Третій сектор є дієвим механізмом для захисту прав і свобод корінних народів, етнічних меншин та біженців, а також мирного регулювання етнополітичних конфліктів та розвитку міжкультурного діалогу. Встановлено, що розвиток громадянського суспільства в Україні утруднюється через низку причин, ключовими з яких є недовіра до влади, до поліції та ЗМІ, поширеність корупції, слабкий середній клас і великий розрив між багатими та бідними, а також висока кількість громадян, які проживають за межею бідності. Хоча в країні існують активно діючі громадські організації, їхня діяльність недостатньо висвітлюється у ЗМІ, їм не вистачає фінансування. Але при цьому в суспільстві існує високий потенціал розвитку сильних інститутів громадянського суспільства. Annotation Monastyrskyi V.M. Interaction of the state and civil society institutions: foreign and domestic experience. - Manuscript. Master's thesis for a master's degree in Specialty 281 Public Management and Administration. – Leonid Yuzkov Khmelnytsky University of Management and Law. – Khmelnitsky, 2021. The master's thesis analyzes the development of civil society ideas, the interaction of state and citizens since antiquity, taking into account the impact of globalization on ethno-political relations and national self-identification. An analysis of theoretical approaches to this issue on the European continent shows how the role of civic activity and initiative in the country has changed depending on the historical, political and socio-economic conditions of a particular period. Particular attention is paid to the culture of civic activism, because in countries where historically formed civic culture and the culture of civic self-organization, there are mechanisms of relationship between state and civil institutions, citizens 4 show initiative and social need to unite in existing NGOs or create new ones; the third sector makes a significant contribution to the protection of human rights and freedoms, to the improvement of legislation and the development of the legal culture of society. Although scholars do not have a common understanding of the definition and essence of civil society, it is necessary to have strong institutions of civic self organization for the development of democratic traditions, representation of public sentiment, protection of civil liberties and civic identity. Civil society institutions are becoming especially relevant in modern conditions, as globalization, migration processes and a large number of refugees have led to an increase in ethno confessional composition and cultural diversity of many countries. The third sector is an effective mechanism for protecting the rights and freedoms of indigenous peoples, ethnic minorities and refugees, as well as for the peaceful settlement of ethno-political conflicts and the development of intercultural dialogue. It has been found that the development of civil society in Ukraine is hampered by a number of reasons, including distrust of the government, the police and the media, corruption, a weak middle class and a large gap between rich and poor, and high numbers of people living abroad. poverty. Although there are active public organizations in the country, their activities are insufficiently covered in the media, and they lack funding. However, there is a high potential in society for the development of strong civil society institutions.
- ДокументВзаємодія Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції(2020-12) Волинець Ігор ДмитровичВолинець Ігор Дмитрович. Взаємодія Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції. Магістерська робота присвячена розробці механізму взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції. Метою роботи є розвиток теоретичних положень та обґрунтування практичних рекомендацій щодо удосконалення механізмів взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади в умовах євроінтеграції Проаналізовано практичні аспекти організації оперативно-службової діяльності підрозділів охорони державного кордону, які виконують функції зі здійснення прикордонного контролю в контексті забезпечення національної безпеки. Механізм взаємодії ДПСУ з органами державної влади та місцевого самоврядування являє собою єдиний комплексний регулятор, спрямований на забезпечення прикордонної безпеки, збереження цілісності і недоторканості державного кордону України, дотримання прикордонного режиму, запобігання контрабанді, незаконній міграції, транснаціональній злочинності шляхом налагодження координації діяльності та встановлення чіткої взаємодії між прикордонним відомством та інституціями публічної влади. Відзначено,що досліджуваний механізм включає в себе організацію взаємодії та сам процес цієї взаємодії, які передбачають виділення двох його базових елементів, таких як «організація взаємодії» та «реалізація взаємодії». З метою удосконалення процесу координації діяльності ДПСУ, органів державної влади та місцевого самоврядування, на основі досвіду європейських країн щодо забезпечення координації діяльності національних прикордонних служб країн-членів ЄС, запропоновано створити у структурі ДПСУ Центр координації та взаємодії у сфері безпеки державного кордону, який зможе акумулювати усі інформаційні потоки та оптимізувати діяльність пов’язану з координацією та синхронізацією дій органів публічного управління орієнтованих на формування прикордонної безпеки. Результати досліджень, подані в роботі, дозволяють більш системно підходити до процесу організації взаємодії Державної прикордонної служби України з органами публічної влади при здійсненні заходів, пов’язаних із забезпеченням охорони державного кордону.
- ДокументВзаємодія місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування(2022-06-23) Ляур Максим ІгоровичАНОТАЦІЯ Ляур М. І. Взаємодія місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. – Рукопис. З початку адміністративної і територіальної реформи, органи місцевого самоврядування в Україні отримали досить значні функції та повноваження, що дозволити їм у взаємодії виконувати завдання місцевого розвитку за свої власні та наявні ресурси. Так як, основний тягар відповідальності місцеве самоврядування несе виконуючи програми соціально-економічного та культурного розвитку, а також за надання громадянам послуг. Це вимагає від органів місцевого самоврядування пошуку нових підходів до своєї роботи в умовах нестабільності та реформ, запровадження демократичних форм управління, які передбачають спільну участь у процесах прийняття рішень з місцевими органами виконавчої влади. Для цього у роботі нами було проаналізовано сутність та основні характеристики органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Здійснено характеристику правових основ взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. З’ясувано вітчизняний досвід взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Проаналізувати оцінку Європейського досвіду взаємодії. Визначено причини, що заважають формуванню ефективного механізму взаємодії між органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади. Визначення причин, що заважають формуванню ефективного механізму взаємодії між органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади. Розроблено напрямки удосконалення взаємодії місцевих органів влади та місцевого самоврядування. Ключові слова: місцеве самоврядування, територіальна громада, реформа, виконавча влада, державне управління, публічне управління, орган влади.3 ANNOTATION Lyaur M. I. Interaction of local executive bodies and local selfgovernment. - Manuscript. Since the beginning of administrative and territorial reform, local governments in Ukraine have been given significant functions and powers to enable them to work together to carry out local development tasks with their own and available resources. Since the main burden of responsibility of local government is the implementation of socio-economic and cultural development programs, as well as for providing services to citizens. This requires local governments to find new approaches to their work in conditions of instability and reform, the introduction of democratic forms of government that involve joint participation in decision-making processes with local executive bodies. To do this, we analyzed the essence and main characteristics of the executive authorities and local governments. The legal bases of interaction between executive bodies and local self-government bodies are characterized. The national experience of interaction between executive authorities and local self-government bodies has been clarified. Analyze the evaluation of the European experience of cooperation. The reasons that hinder the formation of an effective mechanism of interaction between local governments and local executive bodies are identified. Identify the reasons that hinder the formation of an effective mechanism of interaction between local governments and local executive bodies. Directions for improving the interaction between local authorities and local self-government have been developed. Key words: local self-government, territorial community, reform, executive power, public administration, authority.
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ВЛАДИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ(2021-02) Білик Катерина АндріївнаЕфективна взаємодія органів державної влади з громадськістю є одним із найважливіших напрямів розвитку України як правової, демократичної і соціальної держави. Її значення важко переоцінити, оскільки завдяки їй ми зможемо досягти більшої ефективності публічного управління, утвердження принципів відкритості та прозорості в діяльності державних органів, підвищення рівня довіри до влади. Останнім часом відбувалося посилення співпраці органів державної влади з громадськістю. Це пояснюється піднесенням громадянської активності та подоланням проблем, які стали причинами Революції Гідності 2013–2014 рр.: позбавлення громадян будь-якого впливу в суспільно-політичному житті держави, безпідставна заборона мирних протестів, застосування незаконних дій можновладцями стосовно громадян. Однак, у березні 2020 року на території України розпочалося поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі — COVID-19), що стало серйозним випробуванням для кожного з нас. Спалах COVID-19 значно відобразився не тільки в економічній, фінансовій, соціальній та інших сферах, а й у сфері публічного управління та адміністрування. У зв’язку із цим, у діяльності органів державної влади простежувалися ознаки неготовності до ефективної й результативної співпраці з громадськістю в нових умовах, які були викликані поширенням COVID-19. Актуальність теми обумовлено тим, що на сьогоднішній день існує потреба вдосконалення у сфері взаємодії органів влади з громадськістю, оскільки обидва суб’єкти є відповідальними один перед одним та змушені працювати в нових умовах, і це стає мотивацією у пошуку нових форм, інструментів та методів співпраці. І тому реформування органів публічного управління є одним із головних завдань у досягненні європейських стандартів стосовно розвитку нашої держави, оскільки, як відмічає О. Висоцька низька їх якість є основним гальмом в економічному і соціальному розвитку країни та причиною її відставання у світовій конкуренції . Варто додати і те, що тема взаємодії органів влади з громадськістю є актуальною для таких галузей знань, як: управління та адміністрування, математика та статистика, інформаційні технології та право. Отримані результати дослідження можуть бути використанні при вивченні різних навчальних дисциплін. Зокрема, «Публічна політика», «Стратегічне управління», «Управління регіональним розвитком» тощо. Цим пояснюється вибір теми.
- ДокументВзаємодія органів публічного управління з громадськістю(2022-06-23) Череднюк Ірина МиколаївнаАНОТАЦІЯ ЧЕРЕДНЮК І. - Взаємодія органів публічного управління з громадськістю. Бакалаврська робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування. У першому розділі роботи розкрита сутність та зміст поняття «зв′язки із громадськістю». Також досліджено суть принципу відкритості, як одного із провідних принципів діяльності органів публічної влади. У другому розділі бакалаврської проведено аналіз діяльності Хмельницької районної державної адміністрації на базі Хмельницької територіальної громади за 2017-2021 роки та описані форми взаємодії органів публічної влади з громадськістю. Серед жителів Хмельницької територіальної громади було проведено опитування щодо рівня їхньої задоволеності діяльності Хмельницької районної державної адміністрації. У третьому розділі розглянуто три моделі взаємодії органів публічної влади з громадськістю. Також було висунуто напрями покращення діяльності орагнів публічної влади. Запропоновано керівництву Хмельницької районної державної адміністрації створення періодичних видань щодо їх діяльності. Ключові слова: громадськість, органи публічної влади, територіальна громада, Pr-служба, органи місцевого самоврядування, система державного управління, суспільно-політичний процес, комунікація.4 ANNOTATION CHEREDNIUK Iryna. - Interaction of public administration bodies with the public. Bachelor's thesis for a bachelor's degree in 281 Public management and administration. The first chapter of the bachelor's thesis reveals the essence and content of the concept of "public relations". The essence of the principle of openness as one of the leading principles of public authorities is also studied. The second section of the bachelor's degree analyzes the activities of the Khmelnytsky District State Administration on the basis of the Khmelnytsky Territorial Community for 2017-2021 and describes the forms of interaction between public authorities and the public. Residents of the Khmelnytsky Territorial Community were surveyed on the level of their satisfaction with the activities of the Khmelnytsky District State Administration. The third section considers three models of interaction between public authorities and the public. Directions for improving the activities of public authorities were also put forward. The leadership of the Khmelnytsky District State Administration was offered to create periodicals on their activities Keywords: public, public authorities, territorial community, PR-service, local governments, public administration system, socio-political process, communication
- ДокументВзаємодія органів публічного управління з громадськістю(2022-02) Кобильник Анастасія РоманівнаРеформації які відбуваються у діяльності органів публічного управління позначаються не лише на їх внутрішніх об’єктах розвитку, а також і на різноманітних зовнішніх факторах, до яких слід віднести й зв’язки органів публічного управління з громадськістю. З появою та розвитком демократичних інститутів, конституцій, які проголошують пріоритет прав людини, організацій, які ці права втілюють та захищають, ситуація значно змінилася. Громадяни знайшли точки доступу для впливу на діяльність органів державної влади: відкриті вибори, референдуми, подання петицій тощо, а також розширилися коридори комунікацій між органами влади та грормадянами. Проте, ці способи вимагають не індивідуальних прагнень до впливу, а створення дієвого й ефективного механізму такої взаємодії. Система органів публічного управління України налічує величезну кількість установ та організацій, які в комплексі повинні утворювати єдино-функціональну структуру, яка покликана забезпечувати права та інтереси громадян держави. Враховуючи неспинні зміни які відбуваються у всіх сферах діяльності, в тому числі управлінській, виконавчій тощо, питання реорганізації діяльності владних структур завжди залишається актуальним. На сьогоднішній день, однією із таких реформаційних ланок виступає питання взаємовідносин між органами публічного управління та громадянами, адже функції та інтереси цих суб’єктів є нерозривно пов’язаними. Законодавство України у сфері публічного управління встановлює приписи, які регламентують мету й завдання структур публічного управління. Маючи за основну мету здійснювати регулятивну та охоронну функції прав, інтересів та свобод громадян, органи публічного управління повинні активно комунікувати з громадськістю задля встановлення необхідного діалогу, виявлення та ефективного усунення проблемних питань, покращення уже існуючих та запровадження нових методів своєї діяльності. Особливої актуальності дане питання набуває в контексті євроінтеграції, де вагому увагу приділяють питанням демократичного ладу у суспільстві та активному залученню громадян у вирішення важливих суспільних питань.
- ДокументВзаємодія органів публічної влади з громадськістю в умовах цифрової трансформації суспільства(2023-06-19) Бекас Ярослав АндрійовичАНОТАЦІЯ Бекас Я.А. Взаємодія органів публічної влади з громадськістю в умовах цифрової трансформації суспільства.– Рукопис. У бакалаврській роботі запропоновано розв’язання актуального наукового завдання, яке полягає в теоретичному обґрунтуванні й розробленні практичних рекомендацій щодо удосконалення процесу взаємодії органів публічної влади з громадськістю в умовах цифрової трансформації суспільства. На основі аналізу теоретичних засад взаємодії органів публічної влади з громадськістю визначено, що з метою розробки та реалізаціїефективного механізму комунікації в сучасних реаліях, необхідно взяти до уваги певні ключові фактори. Вони включаютьвизначення головних напрямків діяльності «ПР» та їх базових принципів, основних понять та категорій, які використовуються для опису процесу цифровізації взаємодії органів публічної влади та громадськості, а також аналіз успішного зарубіжного досвіду взаємодії органів публічної влади та громадськості в умовах цифрової трансформації суспільства. В процесі аналізу практичної діяльності Хмельницької міської ради встановлено, що орган місцевого самоврядування активно залучає до процесу взаємодії з громадянами канали зв’язку, основою яких є інформаційнокомунікаційні технології. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності процесу взаємодії громадян та влади та адаптації світового досвіду в практичну діяльність Хмельницької міської ради. Ціпропозиції можна апробувати в практичній діяльності, що значно підвищить рівень цифровізації в органах публічної влади. Ключові слова:орган публічної влади, громадськість, цифровізація, цифрова трансформація, органи місцевого самоврядування.4 ANNOTATION Bekas Y.A. Interactionofpublicauthoritieswiththepublicintheconditionsofdigitaltransformati onofsociety. - Manuscript. Thebachelor'sthesisoffers a solutiontoanactualscientifictask, whichconsistsintheoreticalsubstantiationandthedevelopmentofpracticalrecommendati onsforimprovingtheprocessofinteractionbetweenpublicauthoritiesandthepublicintheco nditionsofdigitaltransformationofsociety. Basedontheanalysisofthetheoreticalfoundationsofinteractionbetweenpublicauth oritiesandthepublic, itwasdeterminedthatinordertodevelopandimplementaneffectivemechanismofcommuni cationinmodernrealities, itisnecessarytotakeintoaccountcertainkeyfactors. Theyincludethedefinitionofthemainareasofactivityof "PR" andtheirbasicprinciples, themainconceptsandcategoriesusedtodescribetheprocessofdigitalizationoftheinteractio nofpublicauthoritiesandthepublic, aswellastheanalysisofsuccessfulforeignexperienceoftheinteractionofpublicauthoritiesa ndthepublicintheconditionsofdigitaltransformationofsociety. IntheprocessofanalyzingthepracticalactivitiesoftheKhmelnytskyiCityCouncil, itwasestablishedthatthelocalselfgovernmentbodyactivelyinvolvescommunicationchannels, thebasisofwhichareinformationandcommunicationtechnologies, intheprocessofinteractionwithcitizens. Recommendationsareofferedtoincreasetheefficiencyoftheprocessofinteractionb etweencitizensandauthoritiesandtoadaptworldexperiencetothepracticalactivitiesofthe KhmelnytskyiCityCouncil. Theseproposalscanbetestedinpracticalactivities, whichwillsignificantlyincreasethelevelofdigitalizationinpublicauthorities. Keywords: publicauthority, public, digitalization, digitaltransformation, localself-governmentbodies.